تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

آبکناری: نداشتن دبیر به سایر اعضای فدراسیون بسکتبال فشار می‌آورد/ انصراف تیم‌های لیگ برتری اصلا خوب نیست

  • کد خبر : 2621
  • 14 ژوئن 2022 - 1:28
آبکناری: نداشتن دبیر به سایر اعضای فدراسیون بسکتبال فشار می‌آورد/ انصراف تیم‌های لیگ برتری اصلا خوب نیست

البرز آبکناری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آساخبر در مورد کادر فنی جدید تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: همه کسانی که در این سال‌ها برای تیم ملی بسکتبال تلاش کرده‌اند، خواهان حرکت رو به جلوی این رشته و پیشرفت آن بوده‌اند. از طرفی حق هر مدیری است که با توجه به اهدافی که در برنامه‌های […]

البرز آبکناری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آساخبر در مورد کادر فنی جدید تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: همه کسانی که در این سال‌ها برای تیم ملی بسکتبال تلاش کرده‌اند، خواهان حرکت رو به جلوی این رشته و پیشرفت آن بوده‌اند. از طرفی حق هر مدیری است که با توجه به اهدافی که در برنامه‌های خود دارد، گروه مورد نظرش برای هدایت تیم ملی انتخاب کند.

سرمربی فصل پیش تیم بسکتبال اکسون درباره چشم انداز تیم ملی تصریح کرد: با وجودی که بازیکنان بزرگ زیادی از تیم ملی کنار رفته‌اند اما تیم خوبی در اختیار داریم که بازیکنان مستعدی در آن بازی می‌کنند. اگر با دید کوتاه مدت به تیم ملی نگاه کنیم شاید پیشرفت زیادی برای آن متصور نباشد ولی حضور بازیکنان جوان و باانگیزه، نوید روزهای بهتری برای تیم ملی در آینده می‌دهد. تیم ملی دو بازی مهم در مسابقات انتخابی جام جهانی پیش رو دارد که نتیجه این دو بازی برای ما بسیار مهم است. پس از آن می‌توان برنامه‌ریزی بلند مدتی برای تیم انجام داد.

آبکناری در مورد تاخیر در انتخاب دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: این مسئله به حوزه ریاست مربوط است و بهتر است در آن ورود نکنم. دبیر، مهم‌ترین عنصر اجرایی فدراسیون است که نبود او، موجب فشار روی دیگر اعضا خواهد شد. به نظر من داوری (رئیس فدراسیون) مشغول پیدا کردن کسی است که با معیارهای او تطابق دارد. در مورد تاخیر در انتخاب دبیر فدراسیون نیز خودش پاسخگو خواهد بود.

او در مورد فعالیت باشگاهی خود در فصل آینده اظهار داشت: بر عکس فصل گذشته که باشگاه‌ها خیلی زود به تکاپو افتادند اما در این فصل هنوز خبری نیست و شرایط تیم‌ها مشخص نشده است. من همچنین خبرهایی از انصراف چند تیم لیگ برتری شنیده‌ام اصلا خوب نیست. لیگ برتر، باید‌ محلی برای تلاش تیم‌ها و بازیکنان برتر کشور برای کسب عنوان قهرمانی باشد و چرخه تولید بازیکن نیز در همه رده‌های باشگاهی شکل بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.