تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

آخرین مهلت فدراسیون والیبال به باشگاه‌ها برای عقد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی

  • کد خبر : 3261
  • 21 ژوئن 2022 - 1:28
آخرین مهلت فدراسیون والیبال به باشگاه‌ها برای عقد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی

به گزارش آساخبر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک والیبال مردان کشور آخرین مهلت برای عقد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی را اعلام کرد. بر این اساس، باشگاه‌های لیگ برتری مردان تا روز چهارشنبه ۵ مرداد فرصت […]

به گزارش آساخبر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سیدمیلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در نامه‌ای به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر و دسته یک والیبال مردان کشور آخرین مهلت برای عقد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی را اعلام کرد.

بر این اساس، باشگاه‌های لیگ برتری مردان تا روز چهارشنبه ۵ مرداد فرصت دارند نسبت به عقد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ اقدام کنند.

همچنین بر اساس برنامه تدوین شده سازمان لیگ، تیم‌های باشگاهی لیگ دسته اول (سری A) مردان باشگاه‌های کشور حداکثر تا روز شنبه ۸ مرداد ماه فرصت دارند تا به عقد قرارداد با بازیکنان و کادر فنی اقدام کنند و تیم‌های باشگاهی مسابقات لیگ دسته اول (سری B) مردان کشور هم تا روز سه‌شنبه ۱۱ مرداد برای عقد قرارداد فرصت دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=3261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.