image_printپرینت خبر

میر یحیی نوحی گفت: با هدف ارتقای بهره‌وری در سیستم اداری شهرداری و همچنین افزایش امنیت مکاتبات، سیستم جامع و یکپارچه اتوماسیون اداری برای مدیریت گردش اطلاعات و مکاتبات در شهرداری منطقه ۵ استقرار یافت.

 وی بر لزوم اجرای طرح اتوماسیون اداری جدید در شورای اسلامی و شهرداری تبریز تاکید و اظهار کرد: به منظور اجرای دقیق و تحقق بهره‌وری از طریق این سیستم دوره‌های آموزشی اتوماسیون اداری جدید در شهرداری منطقه ۵ انجام و از امروز استقرار یافت.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، عمده اهداف استقرار سیستم اتوماسیون اداری جدید را تکریم ارباب رجوع، سهولت انجام مکاتبات درون سازمانی، جلوگیری از موازی کاری احتمالی در پروسه ارسال و دریافت نامه، قابلیت ارتباط نرم‌افزار با سایر نهادها و ارگان‌های دولتی به صورت کاملا الکترونیک و مکانیزه عنوان کرد.
وی افزود: یکپارچگی سیستم اتوماسیون اداری جدید، تسهیل در ثبت و گردش نامه‌ها در صورت بالا بودن حجم مکاتبات، امکان جستجو در مجموعه اطلاعات مربوط به نامه‌ها، دسترسی سریع به اطلاعات و کنترل و پیگیری وضعیت گردش یک نامه و در نتیجه سرعت در پاسخگویی به نیاز شهروندان، کنترل بر عملکرد کاربران و سرعت در پیگیری و رفع مشکلات و همچنین امکان صدور گزارش‌ها و نمودارهای آماری و کاربردی از مزایای اصلی سیستم اتوماسیون اداری جدید است.
نوحی در پایان ضمن قدردانی از تلاش همکاران سازمان فناوری در استقرار سیستم مذکور در شورای اسلامی شهر، مناطق و سازمان‌های شهرداری تبریز، گفت: امید است، با تعامل و همکاری پرسنل توانمند شهرداری تبریز روز به روز شاهد تحولات چشمگیر در ارائه خدمات و بهبود روند پاسخگویی به شهروندان و افزایش سطح رضایتمندی آنان از مجموعه مدیریت شهری باشیم.