سعید حاجی‌زاده با بیان این مطلب افزود: با تشکیل قرارگاه‌های عملیاتی در شهرداری تبریز که در دو حوزه ارشادی و اعمال محدودیت انجام وظیفه می‌کردند، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز بر حسب وظایف ذاتی محول شده، با همکاری مناطق ۱۰ گانه اقدامات مختلفی در سطح شهر  اجرا کرد.

او با اشاره به چهار هزارو ۶۰۰ مترمربع فضاسازی با مضمون ارشادی مقابله با شیوع کرونا در سطح شهر، گفت: این فضاسازی‌ها با همکاری امور ارتباطات مناطق ۱۰ گانه در قالب‌ نصب ۴۳۴ تخته بنر به منظور رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان انجام یافته است.

حاجی‌زاده بیان کرد: همچنین همزمان با اعمال محدودیت های کرونایی که از ۲۰ آبان آغاز شده، ۱۶ هزار و ۸۸۰ نفر ساعت در قالب اکیپ‌های صوتی با همکاری معاونت خدمات شهری، در کلیه مناطق فعال شده و نسبت به انتقال پیام های آگاهی بخش اقدام کردند.

حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های کرونایی در فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: واحدهای ارتباطات مناطق شهرداری تبریز با همکاری اداره کل ارتباطات، همزمان با اعمال محدودیت‌های کرونایی اقدام به تهیه و تولید و پخش سه هزار و ۲۳۱ مورد کلیپ، موشن گرافی، کپشن آموزشی، پوستر و … در فضای مجازی کردند که شایسته قدردانی است.