تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

اعتراض رحیمی به عدم حضور تیم هندبال بانوان در بازی‌های اسلامی

  • کد خبر : 2858
  • 17 ژوئن 2022 - 1:29
اعتراض رحیمی به عدم حضور تیم هندبال بانوان در بازی‌های اسلامی

به گزارش آساخبر، اصغر رحیمی درباره حضور ایران در رشته‌های تیمی بازی‌های کشورهای اسلامی، عنوان کرد: دو هفته پیش کمیته برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی لیست رشته‌های تیمی را که می‌توانیم در آن شرکت کنیم، اعلام کرد و ما آن را رسانه‌ای کردیم. سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی در ادامه افزود: ما خواستیم اسامی […]

به گزارش آساخبر، اصغر رحیمی درباره حضور ایران در رشته‌های تیمی بازی‌های کشورهای اسلامی، عنوان کرد: دو هفته پیش کمیته برگزاری بازی‌های کشورهای اسلامی لیست رشته‌های تیمی را که می‌توانیم در آن شرکت کنیم، اعلام کرد و ما آن را رسانه‌ای کردیم.

سرپرست کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی در ادامه افزود: ما خواستیم اسامی کشورهایی را که قرار است در رشته‌های تیمی شرکت کنند بگویند، اما گفتند این امکان وجود ندارد و بعداً اعلام خواهند کرد. بعد از چند روز اعلام کردند قزاقستان انصراف داده است و والیبال بانوان ما به لیست اضافه شد.

وی خاطر نشان کرد: ۴۸ ساعت پیش اسامی کشورها اعلام شد و ما فکر می‌کردیم چون معیار انتخاب تیم‌ها از سوی ستاد برگزاری هشت تیم برتر در رنکینگ جهانی است، تیم هندبال بانوان مصر در مسابقات حضور داشته باشد، اما دیدیم این کشور نیست که تعجب کردیم. حتی تیمی مانند افغانستان که از ما در سطحی پایین‌تر قرار دارد در بازی‌های اسلامی شرکت کرده است. الان که اسامی اعلام شده است، نسبت به این اتفاق موضع‌گیری کرده و با ستاد برگزاری نامه‌نگاری کردیم و گفتیم درباره انتخاب تیم‌ها متقاعد نشده‌ایم. ما دنبال حق هندبالیست‌های زن در بازی‌های اسلامی هستیم.

رحیمی در پایان تصریح کرد: بعد از معضل کارت‌های کادر فنی که اعلام کرده بودند ۲۵ درصد سهمیه داریم، این بحث هندبال بانوان و انتخاب تیم‌ها معضلی است که با آن روبه‌رو هستیم.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.