افشاگری جدید «کنفیدنسیال» درباره تقاضای سرخیو راموس از روبیالس


به گزارش آساخبر، نشریه کنفیدنسیال اسپانیا که چندی پیش با افشاگری مکالمات میان جرارد پیکه مدافع تیم فوتبال بارسلونا با لوئیز روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا جنجال بزرگی به راه انداخت، امروز (چهارشنبه) با یک افشاگری جدید، جنجالی تازه ساخته است.

این نشریه محتوای مکالمات لوئیس روبیالس با راموس در پیام‌رسان واتساپ که مربوط به بهار سال ۲۰۱۸ است را منتشر کرده که بر اساس آن کاپیتان وقت تیم فوتبال رئال مادرید از رئیس فدراسیون می‌خواهد برای او و هم‌تیمی‌هایش جوایزی ارزنده در نظر بگیرد که انگیزه آنها را برای صعود به مراحل پایانی جام جهانی روسیه افزایش دهد؛ هر چند تیم ملی اسپانیا که در جام جهانی ۲۰۱۸ با ایران همگروه بود، پس از صعود سخت به مرحله یک هشتم نهایی، در اولین مرحله حذفی به روسیه باخت و حذف شد.

محتوای مکالمه میان راموس و روبیالس طبق ادعای کنفیدنسیال به شرح زیر است:

سرخیو راموس: یا پاداشی که برای صعود ما به نیمه نهایی درباره‌اش صحبت کردیم را زیاد کن یا به مشکل برمی‌خوریم. راستی ساعت‌های هوبلو (ساعت مچی گران‌قیمت) را فراموش نکن. ببینم چه زمانی آنها را را برای ما آماده می‌کنی.

لوئیس روبیالس: سرخیو، هواپیمای ما تازه فرود آمده‌ است. با تو تماس خواهم گرفت. نیم میلیون (یورو) برای کسب عنوان سومی خیلی زیاد است. برای صعود به نیمه نیمه نهایی می‌توانیم نصف این رقم را در نظر بگیریم و همین الان هم می‌توانیم در موردش توافق کنیم.

کنفیدنسیال بخشی دیگر از مکالمات راموس و روبیالس که ظاهراً مربوط به حدفاصل ماه‌های جولای تا آگوست سال ۲۰۲۰ می‌شود را هم منتشر کرده که آن هم به شرح زیر است:

راموس: روبی، عصر بخیر. امیدوارم که حال خودت و خانواده‌ات خوب باشد. می‌دانی که تا به حال هرگز از تو چیزی نخواسته‌ام اما امروز می‌خواهم یک چیزی درخواست کنم، چون باور دارم که امسال برای من به خاطر عملکردی که داشته‌ام سال خاصی است. دوست دارم که به من تا جایی که می‌توانی کمک کنی و از ارتباطاتت با یوفا استفاده کنی تا بتوانم توپ طلا را ببرم. اگر این کار را انجام دهی تا ابد قدردانت خواهم بود. این کار را هم نه فقط برای من بلکه برای فوتبال اسپانیا انجام می‌دهی، چون سزاوار آن است. از دور تو را در آغوش می‌گیرم.

روبیالس: سلام سرخیو. اول از همه تبریک چون فکر می‌کنم آن‌قدر سال خوبی داشته‌ای که بتوانی آن را بگیری. امیدوارم که امسال پایانی خوش مانند قهرمانی در لیگ قهرمانان برایت داشته باشد، البته می‌دانی که توپ طلا به من بستگی ندارد اما می‌توانی روی تمام کمکی که از دستم ساخته است، حساب کنی. من هم تو را در آغوش می‌گیرم.

راموس: می‌دانم که به تو بستگی ندارد اما داشتن روابط در این جور مسائل نقشی کلیدی دارند. اینفانتینو (رئیس فیفا) هم The Best – جایزه بازیکن سال فیفا – را می‌دهد که آن هم بسیار مهم است و بردن آن هم فوق‌العاده خواهد بود. به هر حال من روی کمک تو حساب می‌کنم. از تو متشکرم و هر روزی که آماده باشی آماده‌ام با هم ملاقات کنیم و کنار هم چیزی صرف کنیم.

هنوز هیچ‌یک از طرفین درباره افشاگری جنجالی کنفیدنسیال درباره مکالمه آنها اظهارنظری انجام نداده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *