تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

امروز و فردا آخرین مهلت ثبت‌نام جاماندگان یارانه

  • کد خبر : 1759
  • 05 ژوئن 2022 - 13:19
امروز و فردا آخرین مهلت ثبت‌نام جاماندگان یارانه

به گزارش خبرنگار اقتصادی آساخبر، جاماندگان یارانه نقدی که هنوز نسبت به ثبت نام در سایت هدفمندی‌یارانه ها اقدام نکرده اند، امروز و فردا می توانند بدون محدودیت مربوط به شماره کارت ملی نسبت به ثبت نام اقدام کنند. براساس برنامه زمان‌بندی سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای ثبت نام از جاماندگان یارانه نقدی، امروز ۳۱ اردیبهشت و فردا […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی آساخبر، جاماندگان یارانه نقدی که هنوز نسبت به ثبت نام در سایت هدفمندی‌یارانه ها اقدام نکرده اند، امروز و فردا می توانند بدون محدودیت مربوط به شماره کارت ملی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

براساس برنامه زمان‌بندی سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای ثبت نام از جاماندگان یارانه نقدی، امروز ۳۱ اردیبهشت و فردا اول خردادماه، متقاضیان می‌توانند بدون رعایت شماره آخر کد ملی برای ثبت نام به آدرس اینترنتی my.gov.ir  مراجعه کنند.

طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه شامل افراد جدید و جامانده در راستای تکلیف مقرر در جزء ۱ بند ص تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و در راستای مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آغاز شده است.

با اتمام زمان ثبت‌نام، فرصت متقاضیان برای ثبت‌نام دریافت یارانه جدید نیز تمام می شود و باید دید که آیا بازهم سازمان هدفمندی یارانه‌ها زمان دیگری را مشخص و اعلام خواهد کرد یا خیر.

 

طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، پس از انجام ثبت‌نام کلیه اطلاعات به وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ارجاع داده می‌شود و براساس پایگاه اطلاعاتی موجود در این وزارتخانه و شاخص‌هایی که تعیین شده است اطلاعات بررسی خواهد شد و در نهایت دهک درآمدی افراد مشخص خواهد شد. پس از ابلاغ وزارتخانه مذکور سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه افراد را پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=1759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.