امروز ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ، بازار امین حضور تهران/ کسبه مشغول کاسبی‌اند + عکس و فیلم


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسینم،  روز گذشته حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از کسبه‌ لوازم خانگی و الکترونیکی در بازار امین حضور و جمهوری در اعتراض به افزایش مالیات، تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند و خواستار پاسخگویی مسئولین نسبت به این مهم و چرایی افزایش هزینه‌های مالیاتی خود شدند که این تجمع در کمتر از یک ساعت تمام شد. بخشی از کسبه هم مغازه های خود را بسته بودند. 

البته تعدادی از سوءاستفادگان با حضور در این تجمع قصد رسیدن به اهداف خاص خود را داشتند که این موضوع با هوشیاری کسبه و حضور نیروی انتظامی به سرعت مدیریت شد. 

در حالی برخی در فضای مجازی شایعاتی را مبنی بر تداوم اعتراضات کسبه دامن می زنند که مشاهدات میدانی خبرنگار تسنیم نشان می هد؛ مغازه های فروش لوازم خانگی در بازار امین حضور تهران امروز دوشنیه ۲۳ خرداد باز هستند و خرید و فروش طبق معمول ادامه دارد.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار ما، در حال حاضر اکثر مغازه ها باز بوده و با وجود اتمام ساعت کاری کسبه همچنان معاملات در حال انجام است.

یکی از فروشندگان لوازم خانگی در باره ماجرای اعتراض روز گذشته به خبرنگار تسنیم می گوید: سامانه تجارت ایرادات بسیاری دارد و ما مدام به احتکار کالا محکوم می شویم، برای رفع این موضوع امروز درخواست رسمی خود را به وزارت صمت و اتاق اصناف ارسال کرده ایم تا این ایرادات برطرف شود.

وی اضافه می کند: در بخش مالیات هم اعتراضاتی مطرح است که قرار شده بررسی های لازم برای حل این موضوع از سوی سازمان امور مالیاتی انجام شود.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *