ایشیکاوا: در همه مسابقاتی که انتظار داشتیم، پیروز شدیم/ ایران مهمترین حریف ما در هفته نخست بود


به گزارش آساخبر، یوکی ایشیکاوا پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲، اظهار داشت: مسابقه با ایران مهمترین بازی ژاپن در هفته نخست لیگ ملت‌ها بود. تیم ایران حریفی از قاره آسیا بود و این موضوع برای ما بسیار اهمیت داشت. خوشبختانه این مسابقه را با نتیجه‌ ۳ بر صفر بردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن ادامه داد: در هفته نخست لیگ ملت‌ها در تمامی مسابقاتی که انتظار داشتیم پیروز شویم، موفق بودیم و نتیجه خوبی کسب کردیم. تاکنون با تیم‌هایی بسیار خوبی بازی کردیم و عملکرد مطلوبی مقابل آنها داشتیم.

ایشیکاوا در ادامه درباره بازیکنان ایران گفت: نکته مهم در بازی با ایران این بود که از نظر فیزیکی بازیکنان این تیم بسیار بلندقامت هستند. همچنین از آبشارهای فوق‌العاده قدرتمندی بهره می‌برند. به همین خاطر امروز راهکاری را در پیش گرفتیم تا بتوانیم مقابل آنها دفاع کنیم و یکی از نکات مهم قدرت‌مان در توپ‌های بلند بود.

مردان والیبال ایران امروز (یکشنبه ۲۲ خرداد) دو مسابقه با فاصله کمتر از ۱۴ ساعت برگزار کردند که استرالیا را ۳ بر یک شکست دادند و مقابل ژاپن نیز نتیجه را ۳ بر صفر واگذار کردند تا به کار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها با دو برد و دو باخت پایان دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *