تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

برنامه‌های جدید تابستانی شبکه رادیویی صبا اعلام شد

  • کد خبر : 2633
  • 14 ژوئن 2022 - 9:17
برنامه‌های جدید تابستانی شبکه رادیویی صبا اعلام شد

به گزارش آساخبر، حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا درباره ویژه برنامه‌های تابستانی شبکه گفت: رادیو صبا با شعار صدای شادی‌آفرین با بیش از ۱۰ عنوان برنامه جدید و تغییر در فضای سایر برنامه‌های روزانه شبکه به استقبال تابستان می‌رود. وی عناوین این ۱۰ برنامه جدید را به این ترتیب معرفی کرد: «سیاسفید، مسابقه طنز […]

به گزارش آساخبر، حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا درباره ویژه برنامه‌های تابستانی شبکه گفت: رادیو صبا با شعار صدای شادی‌آفرین با بیش از ۱۰ عنوان برنامه جدید و تغییر در فضای سایر برنامه‌های روزانه شبکه به استقبال تابستان می‌رود.

وی عناوین این ۱۰ برنامه جدید را به این ترتیب معرفی کرد:

«سیاسفید، مسابقه طنز ۲۲ کلمه‌ای ۱۰ بیست و دو، شب جاوید، تابستان خنک، دنیای بدون من، دنگ و فنگ، مسابقه منم بازی،  تابستان خنک، به علاوه شهر فرنگ، شب جاوید، هفت نت و بیمارستان صبا،» عنوان برنامه‌های جدیدی است که تابستان ۱۴۰۱ تقدیم مخاطبان شبکه می‌شود.

مدیر شبکه رادیویی صبا در ادامه خبر از تولید اولین برنامه تعاملی سیاه‌بازی دنیا با عنوان «سیا سفید» داد و درباره آن گفت: “این  برنامه تعاملی به صورت زنده همراه مخاطبان می شود در این برنامه شخصیت سیاه یک موضوع را برای شنوندگان مطرح می‌کند؛ با توجه به بازخوردی که از مخاطبان از طریق پیامک‌های ارسالی و تماس‌های تلفنی دریافت می‌کند برنامه ادامه می‌یابد. این برنامه پنجشنبه‌ها ساعت ۱۸ تقدیم مخاطبان می‌شود.

همچنین مسابقه طنز ۲۲ کلمه‌ای جام جهانی تحت عنوان ۱۰ بیست و دو از ۱۶ خرداد روی آنتن خواهد رفت؛  افتخاری در این‌باره گفت: رادیو صبا با مسابقه ۱۰ بیست و دو به استقبال جام جهانی می‌رود.

این برنامه با محوریت جام جهانی ۲۰۲۲ در قالب مسابقه طنز ورزشی به استقبال جام جهانی می‌رود در این برنامه از مخاطبان خواسته می‌شود هر روز  با ۲۲ کلمه یک متن طنز با موضوع جام جهانی برای رادیو صبا ارسال کنند و در پایان جام جهانی از بهترین متن‌های ارسالی تقدیر خواهدشد.

حضور مجری و بازیگر طنز رادیو علیرضا جاویدنیا دیگر برگِ برنده رادیو صبا در تابستان است، شب جاوید با اجرای این هنرمند لحظاتی خوش برای مخاطبان ایجاد خواهد کرد.”

مدیر رادیو صبا درباره این برنامه گفت‌: پنجشنبه شب‌ها علیرضا جاویدنیا مهمان رادیو صبا میشود که در برنامه  «شب جاوید» میزبان آدم‌های معمولی خواهد بود که در فضای صمیمی با آنها به گپ و گفت می‌پردازد و برنامه شنیدنی و جذابی را تقدیم مخاطبان می‌کند.

افتخاری درباره برنامه‌های تابستانی این شبکه افزود:  «تابستان خنک» پنجشنبه شب‌ها  از محل کاخ موزه نیاوران با حضور مخاطبان و میهمان‌ها راهی آنتن صبا می‌شود.

او در ادامه معرفی برنامه‌های تابستانی درباره برنامه پرمخاطب «شهر فرنگ» گفت: این جُنگ رادیویی هر روز به مدت یک ساعت با نگاهی طنز در قالب اجرای نمایش به بیان مسائل فرهنگی اجتماعی و سیاسی روز جامعه می‌پردازد، از آنجایی که پشت صحنه و حواشی  این برنامه برای مخاطبان جذاب است روزهای پنجشنبه و جمعه برنامه «به علاوه شهر فرنگ» با پخش پشت صحنه برنامه و آثار ارسالی مخاطبان تقدیم شنوندگان می‌شود.

برنامه طنز  «دنیای بدون من» هم با حذف یکی از اجزای زندگی با نگاهی طنز دنیا را بدون آن جزء برای مخاطبان به تصویر می‌کشد این برنامه به تهیه‌کنندگی نسیم صباغان راهی آنتن می‌شود.

«دنیای بدون من» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵ تقدیم مخاطبان می‌شود. 

برنامه جدید «بیمارستان صبا» با هنرمندی وحید کمالی‌زاده به عنوان نویسنده، تهیه‌کننده و بازیگر شخصیت‌های مختلف بیمارستانی با نگاهی طنز به بیان موضوعات اجتماعی و فرهنگی جامعه در قالب مکالمات مردمی در یک بیمارستان می‌پردازد، این برنامه هر روز ساعت ۱۶:۳۰ تقدیم مخاطبان می‌شود. 

افتخاری همچنین به معرفی برنامه تعاملی دیگری پرداخت و گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه برنامه  «کارگاه تیاتر» با فضای طنز و سرگرمی در قالب نمایشی به روند شکل گیری تئاتر می‌پردازد.

مسابقه استراتژیک  «منم بازی» با حضور چهار شرکت‌کننده  روزهای جمعه با اجرای محسن شاهمرادی فضای جذاب و معماگونه برای مخاطب فراهم می‌کند.

وی در انتهای معرفی برنامه‌های جدید تابستانی برنامه طنز اقتصادی «دنگ وفنگ» را معرفی کرد و گفت: این برنامه موانع و مشکلات تولید و را به زبان طنز بیان می‌کند. این مجله طنز با شخصیتهای رادیو صبا به نقد و شوخی با موضوعات اقتصادی می‌پردازد. دنگ و فنگ با اجرای امیر اکبری و مهبد قناعت پیشه تقدیم شنوندگان می‌شود. 

مدیر رادیو صبا در ادامه برنامه‌هایی که در این فصل با تغییر رویکرد راهی آنتن می شوند را معرفی کرد، برنامه‌های نظیر «به وقت زندگی» که با تغییر رویکرد شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح با فضای طنز و سرگرمی با هدف پر کردن اوقات فراغت مردم در تابستان به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر تقدیم مخاطبان می‌شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به استقبال مخاطبان در فصل اول، فصل جدید ناصر باش با اجرای ناصر محبی با رویکرد و فضای جدیدی هر روز  همراه شنوندگان می‌شود.

افتخاری افزود: برنامه‌ دیگری که برای اوقات فراغت  شنوندگان طراحی شده است می‌توان به مسابقه پیامکی و تلفنی «هفت نت» اشاره کرد که هر روز ساعت ۱۱:۳۰ با پخش قسمت‌هایی از هفت ترانه با هدف شناخت سلیقه شنوندگان رادیو و کشف استعدادهای برتر در خوانندگی در روزهای گرم تابستان به تهیه کنندگی سیامک احمدی پور همراه مخاطبان می‌شود.

برنامه‌های دفتر تابستان، لیمو ترش و … هم با تغییراتی در محتوا خود را تابستانی کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.