تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

بیش از هزار عنوان جدید به گنجینه کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اضافه شد

  • کد خبر : 4064
  • 02 جولای 2022 - 13:17
بیش از هزار عنوان جدید به گنجینه کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اضافه شد

به گزارش گروه علم و آموزش آساخبر، فاطمه ثقفی در این باره افزود: این کتابخانه در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، با هدف تأمین نیازهای اطلاعاتی دانشجویان، اعضای هیأت علمی و پژوهشگران، به بررسی، انتخاب و خرید کتاب‌های فارسی و انگلیسی پرداخت. وی ادامه داد: این کتاب‌ها از ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ به تناوب و بر […]

به گزارش گروه علم و آموزش آساخبر، فاطمه ثقفی در این باره افزود: این کتابخانه در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران، با هدف تأمین نیازهای اطلاعاتی دانشجویان، اعضای هیأت علمی و پژوهشگران، به بررسی، انتخاب و خرید کتاب‌های فارسی و انگلیسی پرداخت.

وی ادامه داد: این کتاب‌ها از ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ به تناوب و بر اساس دسته‌بندی‌های موضوعی در نمایشگاهی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی به نمایش گذاشته شدند.

ریس کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد و تأمین منابع علمی دانشگاه تهران یادآور شد: کتاب‌های خریداری شده شامل ۴۶ عنوان به زبان اصلی و نزدیک به هزار و ۱۰۰ جلد کتاب به زبان فارسی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، ثقفی گفت: اعضای کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران از ابتدای مرداد ماه، پس از جست‌وجو و یافتن عناوین موردنظر در سامانه آذرسا می‌توانند برای مطالعه یا امانت این کتاب‌ها به کتابخانه مرکزی مراجعه کنند.

بیش از هزار عنوان جدید به گنجینه کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران اضافه شد

وی خاطرنشان کرد: امسال بعد از دو سال، خرید کتاب لاتین هم میسر شد و تخفیف نمایشگاه کتاب ۱۴۰۱ کمک کرد تا خرید خوبی در بخش کتاب انگلیسی انجام شود. همچنین علاوه بر کتابخانه مرکزی، با تخصیص بودجه به کتابخانه‌های دانشکده‌ها و پردیس‌های دانشگاه تهران، یکایک آنها خرید خوبی را انجام دادند.

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=4064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.