تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

«بی چرا زندگان» تنهایی انسان را به رخ می‌کشد

  • کد خبر : 2440
  • 12 ژوئن 2022 - 9:12

الهام شعبانی کارگردان نمایش «بی چرا زندگان» گفت: مفهوم «تنهایی» انسان و اینکه بدون کمک یکدیگر قادر به تغییر جامعه نیستیم را در این نمایش نشان داده ام. الهام شعبانی علاوه بر کارگردانی تئاتر به عنوان بازیگر و طراح لباس نیز فعالیت کرده است. او در جشنواره تئاتر فجر دوره چهلم در بخش بازیگری زن […]

الهام شعبانی کارگردان نمایش «بی چرا زندگان» گفت: مفهوم «تنهایی» انسان و اینکه بدون کمک یکدیگر قادر به تغییر جامعه نیستیم را در این نمایش نشان داده ام.

الهام شعبانی علاوه بر کارگردانی تئاتر به عنوان بازیگر و طراح لباس نیز فعالیت کرده است. او در جشنواره تئاتر فجر دوره چهلم در بخش بازیگری زن مشترک برای نمایش باباآدم موفق به دریافت جایزه و لوح تقدیر شده است.

کارگردان نمایش «بی چرا زندگان» درباره این نمایش می‌گوید، این متن را لیلی عاج در مدت سه ماه نوشته و داستان درباره روزنامه‌نگار حوادث نویس است که تلاش می‌کرد، برای سوژه‌های گزارشش کاری کند؛ اما نتوانسته و روزنامه نگار بر اثر یک حادثه از طبقه پنجم سقوط کرده و بعد از آن افتادن حافظه خود را از دست داده، اما دچار بیماری آفازی یا صدا آزاری می‌شود.

«بی چرا زندگان»؛ تنهایی انسان را به رخ می‌کشد

نمایش «بی چرا زندگان» به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی هر شب ساعت ۲۰ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه در حال اجراست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.