تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

تکواندو قهرمانی آسیا| عاشورزاده و بخشی، نمایندگان ایران در روز پایانی

  • کد خبر : 3469
  • 27 ژوئن 2022 - 1:27
تکواندو قهرمانی آسیا| عاشورزاده و بخشی، نمایندگان ایران در روز پایانی

به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه این رقابت‌ها که از جمعه سوم تیرماه در شهر چانچئون کره جنوبی آغاز شده است، فردا دوشنبه ششم تیرماه و در روز پایانی تکواندوکاران اوزان ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم مردان، ۶۷- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که فرزان عاشورزاده و امیرمحمد بخشی از […]

به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه این رقابت‌ها که از جمعه سوم تیرماه در شهر چانچئون کره جنوبی آغاز شده است، فردا دوشنبه ششم تیرماه و در روز پایانی تکواندوکاران اوزان ۶۳- و ۸۰- کیلوگرم مردان، ۶۷- کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که فرزان عاشورزاده و امیرمحمد بخشی از تیم کشورمان به دیدار رقبای خود می‌روند. تیم ایران در بخش زنان نماینده ندارد.

در وزن ۶۳- کیلوگرم مردان که ۱۹ تکواندوکار حضور دارند، فرزان عاشورزاده دور نخست به دیدار «لینگ یوشوایی» از چین می‌رود و در صورت برتری به مصاف یکی از تکواندوکاران هنگ کنگ، کویت یا ازبکستان می‌رود.

امیرمحمد بخشی هم در وزن ۸۰- کیلوگرم ابتدا «رامش حسینی» از افغانستان را پیش رو دارد و در صورت برتری به دیدار برنده پاکستان و کره جنوبی می‌رود. در این وزن ۱۳ تکواندوکار ثبت نام کرده اند.

تیم ملی تکواندو ایران تا پایان روز سوم این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب سه طلا، پنج نقره و دو برنز شده است. است. ناهید کیانی، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده سه طلا، میرهاشم حسینی، مهدی حاج موسایی، مبینا نعمت زاده، نسترن ولی‌زاده و علیرضا نادعلیان پنج مدال نقره، زهرا شیدایی و دانیال بزرگی نیز ۲ مدال برنز برای کشورمان کسب کردند.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور ۲۹۹ تکواندوکار از ۳۴ کشور در کره جنوبی جریان دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=3469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.