تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

تیم‌های ملی تکواندو دوشنبه راهی کره جنوبی می‌شوند

  • کد خبر : 3124
  • 20 ژوئن 2022 - 1:27
تیم‌های ملی تکواندو دوشنبه راهی کره جنوبی می‌شوند

به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی قاره کهن فردا(دوشنبه-۳۰ خردادماه)  عازم شهر چانچئون در کشور کره جنوبی خواهد شد. در این دوره از مسابقات ۲۲۹ تکواندوکار در بخش کیوروگی و ۱۵۷ […]

به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندو ایران برای حضور در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و هفتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی قاره کهن فردا(دوشنبه-۳۰ خردادماه)  عازم شهر چانچئون در کشور کره جنوبی خواهد شد. در این دوره از مسابقات ۲۲۹ تکواندوکار در بخش کیوروگی و ۱۵۷ تکواندوکار در بخش پومسه و از ۳۴ کشور به رقابت خواهند پرداخت. 

تیم‌های ملی ایران فردا دوشنبه در دو گروه به این مسابقات اعزام می‌شوند. گروه اول اعضای تیم ملی کیوروگی به همراه تعدادی از نفرات تیم ملی پومسه ساعت ۱۶:۱۵ راهی دبی و پس از توقف چند ساعته  عازم محل برگزاری مسابقات می شوند و گروه دوم نیز ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه از طریق دوحه راهی سئول خواهند شد.

در بخش کیوروگی مهدی حاجی موسایی، فرزان عاشورزاده، میرهاشم حسینی، دانیال بزرگی، امیرمحمد بخشی، علیرضا نادعلیان، مبینا نعمت زاده، ناهید کیانی، زهرا شیدایی، نسترن ولی زاده، زهرا پوراسماعیل و اکرم خدابنده ترکیب تیم‌های ملی کشورمان در این رویداد را تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است محمدحسین یزدانی نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم کشورمان به دلیل سرباز بودن و مشکلات خروج از کشور حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را از دست داد و امیرمحمد بخشی جایگزین وی شد. بخشی دوره قبل از رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی کشور لبنان مدال نقره را کسب کرده است.

مینو مداح به عنوان سرمربی، ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی تیم ملی بانوان را همراهی می‌کنند و در بخش آقایان بیژن مقانلو سرمربی، مجید افلاکی و مسعود حجی زواره مربیان تیم ملی هستند. نعمیا خواجوی بدنساز و محمد نصر به عنوان فیزیوتراپ نیز این تیم را همراهی خواهند کرد. 

علی نادعلی نجف آبادی، مرتضی زنده دل، نادر خدامرادی، امیررضا مهربان، علی سهرابی، یاسین زندی، حسین بهشتی، اکبر فروزان، مرجان سلحشوری، مهسا صادقی، مرجان تاجی، سیده مینا هاشمی، یاسمن لیموچی و آتوسا فرهمند پارسا نیز در ترکیب تیم‌های ملی پومسه مردان و زنان ایران را تشکیل می‌دهند.

احمد اخلاقی سرمربی و سید حسین موسی‌نیا به عنوان مربی تیم ملی پومسه آقایان هستند و در بخش بانوان هدایت تیم ملی برعهده فاطمه اسدپور است و اکرم مهدی پور به عنوان مربی او را یاری می‌کند.

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا جمعه سوم تا دوشنبه ششم تیرماه و هفتمین دوره رقابت‌های پومسه قهرمانی آسیا پنجشنبه دوم تیرماه و به میزبانی کره جنوبی در شهر «چانچئون» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=3124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.