تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

جعفریان رئیس سازمان لیگ بسکتبال شد

  • کد خبر : 3475
  • 27 ژوئن 2022 - 1:27
جعفریان رئیس سازمان لیگ بسکتبال شد

به گزارش آساخبر و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، داوری رئیس فدراسیون در اولین جلسه مجمع سازمان لیگ، اهمیت فعالیت سازمان لیگ را برای رشد و تعالی فرهنگی، اقتصادی و حرفه ای این رشته مورد توجه قرار داد و هم افزایی و همراهی جامعه بسکتبال را برای تحقق اهداف این سازمان مهم بر شمرد. […]

به گزارش آساخبر و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، داوری رئیس فدراسیون در اولین جلسه مجمع سازمان لیگ، اهمیت فعالیت سازمان لیگ را برای رشد و تعالی فرهنگی، اقتصادی و حرفه ای این رشته مورد توجه قرار داد و هم افزایی و همراهی جامعه بسکتبال را برای تحقق اهداف این سازمان مهم بر شمرد.

در این جلسه اعضای مجمع با بیان دیدگاه‌های خود برای فعالیت‌های پیش روی این سازمان به بحث و تبادل نظر پرداختند و حمایت از برگزاری حرفه‌ای و منظم لیک برتر بسکتبال و ایجاد زمینه مناسب برای افزایش کیفیت مسابقات، توجه و حمایت از حقوق باشگاه‌ها، بازیکنان، مربیان و داوران مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه نصرت الله جعفریان داور، مدرس و ناظر بین المللی و از پیشکسوتان جامعه بسکتبال است که سابقه دبیری فدراسیون را نیز دارد، به عنوان رئیس سازمان لیگ بسکتبال انتخاب شد.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=3475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.