حضور سرپرست معاونت ‌استان‌های رسانه ملی در متروپل/ دستور پوشش ‌همه‌جانبه حادثه


به گزارش آساخبر از اهواز، ‌محمد‌مهدی رحمتی که پیش از این و در نخستین روز حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان، به نیابت از رئیس رسانه ملی در این شهر حضور یافته بود، مجددا راهی آبادان شد.

وی در جریان این سفر، در نشست رسانه‌های حاضر در میدان حادثه که طی این روزها پوشش خبری سانحه را انجام داده‌اند شرکت کرد.

رحمتی همچنین با حضور در جمع مدیران و همکاران صدا و سیمای مرکز آبادان، دستورات لازم برای پوشش مناسب و همه جانبه حادثه را صادر کرد.

دیدار با خانواده یکی از درگذشتگان حادثه متروپل، از دیگر برنامه‌های دومین سفر کاری سرپرست معاونت امور استان‌ها در آبادان بود.

گفتنی است صدا و سیمای مرکز آبادان از نخستین دقایق وقوع حادثه با اعزام تیم‌های خبری، اقدام به پوشش گسترده و همه جانبه آن کرد و در عین حال در بخش‌های مختلف خبری، واکاوی ابعاد گوناگون حادثه را در دستور کار قرار داده است.

بررسی علل فنی ریزش ساختمان در گفت‌وگو با کارشناسان و مسئولان ذیربط، بخش نخست اطلاع‌رسانی در خصوص این حادثه بوده است اما در بخشی دیگر و با هدف مطالبه‌گری و پاسخ به ابهامات و سوالات عموم مردم، مسئولان امر به صورت تلفنی و حضوری در برنامه‌های خبری صدا و سیمای مرکز آبادان حضور یافته و به تشریح ابعاد مختلف حادثه پرداختند.

همچنین در قالب گزارش‌های میدانی یا تماس‌های تلفنی با مسئولان امدادی شهر، روند آواربرداری و عملیات نجات حادثه‌دیدگان به صورت لحظه به لحظه مخابره شده است.

‌محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان‌های رسانه ملی نیز در همان روز به نمایندگی از دکتر جبلی رئیس سازمان صدا و سیما به آبادان سفر کرده بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *