تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

داورزنی: لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال زنان ایران مجزا از بحث فوتبال است/ در فرصت دیگری می‌رویم

  • کد خبر : 1440
  • 02 ژوئن 2022 - 1:27
داورزنی: لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال زنان ایران مجزا از بحث فوتبال است/ در فرصت دیگری می‌رویم

به گزارش آساخبر، محمدرضا داورزنی در حاشیه آخرین تمرین تیم والیبال نوجوانان دختر که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند، در مورد لغو بازی دوستانه تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و کانادا گفت: فدراسیون‌های مختلف ملی با هم کار می‌کنند و فدراسیون والیبال ایران هم با کشورهای مختلف تفاهم‌نامه همکاری دارد […]

به گزارش آساخبر، محمدرضا داورزنی در حاشیه آخرین تمرین تیم والیبال نوجوانان دختر که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند، در مورد لغو بازی دوستانه تیم‌های ملی والیبال زنان ایران و کانادا گفت: فدراسیون‌های مختلف ملی با هم کار می‌کنند و فدراسیون والیبال ایران هم با کشورهای مختلف تفاهم‌نامه همکاری دارد و براساس آن بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال ایران با بیان اینکه با آمریکایی‌ها هم به دفعات بدون مشکل و ورود به منازعات سیاسی، بازی تدارکاتی و رسمی داشته‌ایم، تصریح کرد: لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال زنان ایران مجزا از بحث فوتبال است و فدراسیون برنامه‌ چند بازی تدارکاتی را با دعوت فدراسیون والیبال کانادا داشت که چند تیم دیگر هم دعوت بودند.

داورزنی به سایت فدراسیون والیبال گفت: یک روز آمریکایی‌ها ما را دعوت کردند و گفتیم اگر به تیم ملی والیبال احترام می‌‌گذارید و در شرایط محترمانه کارها را انجام می‌دهید، می‌آییم که این اتفاق افتاد. الان هم مشکلی با فدراسیون کانادا نداریم و گفتیم در فرصت دیگری می‌آییم.  همه باید به هم احترام بگذاریم. میدان مسابقه رقابتی است، اما در خارج از مسابقه باید احترام بگذاریم و نباید به بحث‌های سیاسی و مواردی که از سوی جریانات دیگری دنبال می‌شود و شدیداً ضدورزش و روابط خوب کشورهاست، آلوده‌اش کنیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه جریاناتی که خود را ایرانی و وطن‌پرست می‌دانند، شروع به تخریب کرده و از برخی سوژه‌ها استفاده می‌کنند، گفت: تیم ملی والیبال زنان ایران از سوی فدراسیون والیبال کانادا دعوت شده بود که جوسازی‌ها و موضع‌گیری بد نخست وزیر کانادا نسبت به تیم ملی فوتبال، شرایطی را به وجود آورد که محترمانه از فدراسیون والیبال کانادا عذرخواهی و دعوت‌شان را به وقت دیگری موکول کردیم، چون حضور عزتمندانه والیبال در عرصه‌های مختلف مهم است. دوست داریم تیم ایران چه در میدان رسمی و چه تدارکاتی با احترام کامل شرکت کند. اگر حس کنیم این تیم در میدانی شرکت می‌کند که آن کشور موضع‌گیری بدی نسبت به مردم و دولت ایران دارد، به همه ما بر می‌خورد.

داورزنی ادامه داد: موضع‌گیری نخست وزیر کانادا را از فدراسیون والیبال کانادا جدا می‌کنیم. بنابراین از آنها تشکر کردیم و گفتیم در شرایط مناسب‌تری قبول می‌کنیم. متأسفانه موضع‌گیری دولت کانادا در یکی دو سال گذشته بی‌تدبیری است و ایران را وارد بحث‌های سیاسی کرده است. این نوع رفتار برای هیچ‌کدام ما قابل قبول نیست، چون واقعیت کشور و ملت ایران چیزی نیست که برخی‌ها می‌گویند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=1440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.