تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

دردسر جدید تیم ملی والیبال با مصدومیت ۲ بازیکن

  • کد خبر : 2231
  • 10 ژوئن 2022 - 1:28
دردسر جدید تیم ملی والیبال با مصدومیت ۲ بازیکن

به گزارش آساخبر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم ملی چین را شکست بدهد. در جریان این بازی محمد طاهر وادی پاسور تیم ملی والیبال کشورمان از ناحیه انگشت شست دچار آسیب‌دیدگی شد، […]

به گزارش آساخبر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال؛ تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ توانست با نتیجه ۳ بر یک تیم ملی چین را شکست بدهد.

در جریان این بازی محمد طاهر وادی پاسور تیم ملی والیبال کشورمان از ناحیه انگشت شست دچار آسیب‌دیدگی شد، ولی با وجود درد زیاد همچنان ترجیح داد در ترکیب باقی بماند و برای پیروزی تیم ملی تلاش کند. این بازیکن پس از مسابقه تحت درمان قلی پور فیزیوتراپ تیم ملی قرار گرفت.

در تمرین روز گذشته تیم ملی در برازیلیا تورم انگشت شست این بازیکن حادتر شد. به این ترتیب باید روند درمانی وادی با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند تا در صورت صلاحدید کادر پزشکی و کادر فنی در بازی بعدی برای تیم ملی کشورمان به میدان برود. در حال حاضر حضور وادی در بازی تیم ملی مقابل هلند در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

همچنین رضا عابدینی سرعتی‌زن تیم ملی کشورمان هم از ناحیه زانو احساس درد می‌کرد که با هماهنگی کادر پزشکی و کادر فنی از زانوی وی ام آر ای گرفته شد. پس از مشخص شدن نتایج آزمایش‌ها در خصوص شرایط وی تصمیم‌ گیری خواهد شد.

به این ترتیب تیم ملی والیبال کشورمان در بازی دوم مقابل هلند که فردا(جمعه ۲۰ خرداد) برگزار می‌شود، کار دشوارتری در پیش دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.