تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

دیدار مادر شهید لشگریان با مادر همه شهدا/ وقتی شهید هر روز پیشانی مادرش را می‌بوسد

  • کد خبر : 2781
  • 16 ژوئن 2022 - 9:17
دیدار مادر شهید لشگریان با مادر همه شهدا/ وقتی شهید هر روز پیشانی مادرش را می‌بوسد

به گزارش خبرنگار فرهنگی آساخبر، حاجیه خانم خدیجه جعفری مادر گرامی شهیدان مجید و عبدالرضا لشگریان روز گذشته ـ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفت و امروز پیکر مطهرش تشییع و به خاک سپرده شد. امام خامنه‌ای در سال‌های گذشته به خانۀ پدریِ شهیدان لشگریان رفته و با پدر و مادرِ شهیدان لشگریان دیدار […]

به گزارش خبرنگار فرهنگی آساخبر، حاجیه خانم خدیجه جعفری مادر گرامی شهیدان مجید و عبدالرضا لشگریان روز گذشته ـ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفت و امروز پیکر مطهرش تشییع و به خاک سپرده شد.

امام خامنه‌ای در سال‌های گذشته به خانۀ پدریِ شهیدان لشگریان رفته و با پدر و مادرِ شهیدان لشگریان دیدار داشته است.

حاجیه خانم خدیجه جعفری در مصاحبه‌ای تصویری به بیان خاطراتی از فرزندانش پرداخته است که در این خاطره ماجرای پسر شهیدش عبدالرضا لشگریان و نوع برخورد با مادرش، زیبایی‌های بسیاری در دل خود دارد، برخوردی که شهید عبدالرضا لشگریان با مادرش داشته، بهترین تعریف از احسان و نیکی و محبت به پدر و مادر است.

حاجیه خانه خدیجه جعفری می‌گوید: «بچه‌ای بود که علاقۀ به‌خصوصی به هیئت داشت. پدرش جمعه‌ها هیئت برگزار می‌کرد. بچه‌ها هر هفته در هیئت شرکت می‌کردند، عبدالرضا خیلی مشتاق بود، وقتی برمی‌گشت به من می‌گفت: «سلام به‌روی ماهت، به اون نگاه نازت، مامان من، عزیز من، یه بوس بده.»
می‌گفتم «بسه دیگه پسرم، بچه که نیستی.»، می‌گفت «مامان! هر کسی پیشونی مادرش را ببوسد به بهشت می‌رود، تو نمی‌خوای من بهشت بروم؟»
می‌گفتم «چرا دوست ندارم؟!».

پدرشان که به نماز می‌ایستاد، همه به نماز می‌ایستادند.

تازه عبدالرضا شهید شده بود، آمدم خانه، خیلی دلم می‌خواست که شب سر خاک عبدالرضا بخوابم، خواب دیدم که سر خاک عبدالرضا خوابم برده است، بیدار شدم دیدم همه جا تاریک است و تنها هستم، خانمی هم آنجا بود، به من گفت «تو تنها نیستی.»، گفتم «شما هم مادر شهید هستی؟»، گفت: «من مادر همۀ این شهدا هستم.»

 

شهید ,

 

انتهای پیام/+

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.