شهنازی: بازیکنان ایران دیدار مقابل چین را فراموش کنند/ خوب بازی کردیم اما نقاط ضعفی وجود داشت


ناصر شهنازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آساخبر در مورد پیروزی ۳ بر یک تیم ملی ایران مقابل چین در لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: به تیم ملی ایران به خاطر پیروزی در این دیدار تبریک می‌گویم.

مربی پیشین تیم ملی والیبال ادامه داد: تیم ملی چین مدت‌هاست که در لیگ ملت‌ها حضور ندارد و از لحاظ فنی نیز شرایط ایده‌آلی نداشت. همانطور که دیدیم این تیم در سرویس و دریافت اول ضعف‌های بسیار مشهود داشت که تیم ملی از این نقاط ضعف نهایت استفاده را برد و شرایط را به نفع خود تمام کرد.

شهنازی خاطر نشان کرد: ما در سرویس بسیار خوب ظاهر شدیم و در دریافت به جز ست دوم، شرایط خوبی داشتیم. مرتضی شریفی در حمله کمک بسیاری به تیم کرد و شرایط را به سود تیم ملی تغییر داد. حضور امین اسماعیل‌نژاد که البته کمی هم دیر صورت گرفت، دفاع ما را در منطقه دو بهبود بخشید و بازیکن شماره ۲۲ چین مهار شد.

وی تصریح کرد: اسماعیل‌نژاد در حمله نیز کمک زیادی به تیم ایران کرد و باعث شد شرایط تیم در حمله از منطقه دو بهتر شود. همه این عوامل، دست به دست هم داد و باعث پیروزی تیم ملی ایران شد. این پیروزی از لحاظ روحی به تیم ملی کمک زیادی خواهد کرد.

شهنازی در ادامه گفت: باید در نظر داشت که تیم چین کاملاً متحول شده ولی سال‌هاست که به ما باخته است. امیدوارم بازیکنان این بازی را فراموش کنند و در سه بازی بعدی که بسیار سخت خواهد بود، تمرکز لازم را داشته باشند. پیروزی در این سه دیدار، واقعاً سخت است، چون سایر حریفان به ویژه ژاپن، بسیار باتجربه و آماده است و سرمایه‌گذاری خوبی برای بازی‌ها انجام داده. امیدوارم مقابل استرالیا و هلند هم شرایط بهتری داشته باشیم.

وی در پایان یادآور شد: بازی خوبی انجام دادیم، ولی نقاط ضعفی هم وجود داشت. امیدوارم کادر فنی با اشرافی که روی بازیکنان دارند این نقاط ضعف را برطرف کرد و تیم ملی عملکرد بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *