تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

شیرآقایی: تمام هدفم دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته است/ هیچ وقت از شرایط سخت نترسیدم

  • کد خبر : 2600
  • 14 ژوئن 2022 - 1:27
شیرآقایی: تمام هدفم دفاع از عنوان قهرمانی دوره گذشته است/ هیچ وقت از شرایط سخت نترسیدم

کیوان شیرآقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آساخبر، در خصوص انتخاب به عنوان سرمربی تیم جوانان ساندا اظهار داشت: از اعتماد فدراسیون ووشو و کمیته فنی تشکر می‌کنم. این افتخار نصیب من شد که به عنوان سرمربی در خدمت تیم ملی باشم. کادرفنی خوبی تشکیل شده و افراد باتجربه‌ای  در کنارم حضور خواهند داشت که […]

کیوان شیرآقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آساخبر، در خصوص انتخاب به عنوان سرمربی تیم جوانان ساندا اظهار داشت: از اعتماد فدراسیون ووشو و کمیته فنی تشکر می‌کنم. این افتخار نصیب من شد که به عنوان سرمربی در خدمت تیم ملی باشم. کادرفنی خوبی تشکیل شده و افراد باتجربه‌ای  در کنارم حضور خواهند داشت که این موضوع باعث امیدواری است تا بتوانیم نتیجه خیلی خوبی را رقم بزنیم.

وی تصریح کرد: از آخرین دوره مسابقات رده‌های سنی پایه سه سال گذشته است. در آخرین دوره نتیجه خیلی خوبی را کسب کردیم و برای اولین بار توانستیم قهرمان جهان شویم و از ۸ فرصت، ۷ مدال طلا و یک مدال برنز در برزیل کسب کنیم. این نتیجه قطعاً انتظارات را از ما بالا می‌برد، اما  همه هدفم این است که در کنار تلاش بچه‌ها و کادرفنی بتوانم از این عنوان قهرمانی دفاع کنم و بتوانیم یک نتیجه در خور نام ایران و حتی بهتر از گذشته کسب کنیم.

سرمربی تیم ساندا جوان در خصوص شروع برنامه‌های تیم جوانان گفت: قرار است ۱۵ تیرماه مسابقات قهرمانی کشور در تهران برگزار و نفرات برتر مشخص شوند. به دلیل اینکه نفرات دوره گذشته دیگر در شرایط حضور در مسابقات نیستند، مسلماً ورزشکاری را نداریم که با سهمیه مدال وارد اردو شود و همه افراد باید از فیلتر انتخابی وارد اردوها شوند.

شیرآقایی تصریح کرد: امیدوارم سطح فنی قهرمانی کشور بالا باشد، چرا که سال گذشته مسابقات کشوری برای حضور در قهرمانی آسیا در ۵ وزن برگزار شد که این مسابقات برگزار نشد و چند سالی است که بچه‌های رده‌های سنی پایه را در مسابقات ندیدم. امیدوارم با تلاش مربیان سراسر کشور، بچه‌ها با سطح آمادگی خوب به مسابقات بیایند و خروجی آن برای تیم ملی خوب باشد. به احتمال زیاد بعد از مسابقات قهرمانی کشور نیز اردوهای تیم ملی را از ابتدای مردادماه شروع کنیم و انتخابی درون اردویی را برگزار کنیم تا هر چه زودتر به ترکیب اصلی برسیم و برنامه‌ریزی‌های تخصصی را انجام بدهیم.

وی در خصوص چالش قبول مسئولیت تیم جوانان با توجه به نتایج دوره گذشته این تیم گفت: کار، کار سختی است، اما هیچ وقت از شرایط سخت نترسیدم.  خیلی خوشبین هستم؛ چرا که تجربیات خوبی در کنار اساتید بزرگی همچون حسین اوجاقی، امیر اوجاقی، رامین موحدنیا و محمد حسن جعفری کسب کردم. اگر بتوانم از این تجربیات و کمک کادرفنی استفاده و در آرامش کار کنم و مثل همیشه فدراسیون حامی رده سنی پایه باشد، می‌توانیم به انجام کار بزرگ خوشبین بود. از روز قبول این مسئولیت تمام هدفم کسب ۸ مدال طلا از ۸ شانس ممکن است و این چیزی نیست که بتوانیم قول بدهیم، اما همه هدفم این مهم است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2600

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.