عابدینی دیدار مقابل هلند را از دست داد


به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رضا عابدینی سرعتی زن تیم ملی ایران دومین بازی در لیگ ملت‌ها را از دست داد. عابدینی که در نخستین دیدار ایران در لیگ ملت‌های والیبال در ترکیب آعاز کننده مسابقه مقابل چین بود در تمرین روز بعد، از آسیب دیدگی کهنه‌ای که در زانو داشت، دچار مصدومیت شد و تحت نظر و درمان رضا قلی‌پور فیزیوتراپیست تیم ملی قرار گرفت.

این بازیکن بعد از آزمایش‌های لازم، عکسبرداری‌های مختلف و معاینات مربوطه با نظر کادر فنی و فیزیوتراپ تیم ملی در دیدار مقابل هلند به میدان نمی‌رود.

به این ترتیب تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ که از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (جمعه ۲۰ خرداد) با ۱۳ بازیکن مقابل هلند صف‌آرایی خواهد کرد.

قلی‌پور درخصوص آخرین وضعیت محمد طاهر وادی و رضا عابدینی، گفت: مشکل وادی با اقدامات پزشکی کمتر شده و با نظر سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌تواند در بازی مقابل هلند به میدان برود و تا چند روز آینده مصدومیتش به طور کامل برطرف می‌شود.

فیزیوتراپیست تیم ملی تصریح کرد: رضا عابدینی به‌دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو، به بازی مقابل هلند نمی‌رسد و در ادروی تیم ملی تحت مراقب‌های پزشکی و درمانی قرار دارد.

تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر با یک برد و سه امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ ملت‌ها قرار دارد و هلند بدون برد و امتیاز در جایگاه چهاردهم است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *