عبادی‌پور: تیم جوان و باانگیزه‌ای داریم/ به فکر برد و باخت نیستیم


به گزارش آساخبر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، میلاد عبادی‌پور پس از پیروزی ۳ بر یک تیم ایران برابر چین در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ اظهار داشت: به ملت ایران این پیروزی را تبریک می‌گویم. خوشبختانه مسابقه را خیلی خوب شروع کردیم اما تیم در ست دوم کمی دچار مشکل شدیم. در ست سوم به بازی برگشتیم و توانستیم با حمایت یکدیگر و توصیه‌های کادر فنی پیروز میدان باشیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ادامه داد: به نظرم تمام بازیکنان در این مسابقه خوب درخشیدند. تیم جوانی داریم که همه با انگیزه هستند. ما به فکر برد و باخت نیستیم. قطعا از برد خوشحال خواهیم شد، اما به فکر ارائه بازی خوب هستیم.

عبادی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: از این که در هر بازی صد در صد خود را به نمایش بگذاریم، خوشحال می‌شوم. کاری به حریفان ندارم ممکن است یک روز، روز خوبمان باشد و یک روز، روز بدمان. باید یاد بگیریم در روزهای بد هم عملکرد مثبت خود را به نمایش بگذاریم. همین مسائل است که یک تیم جوان را برای تورنمنت‌های حساس‌تر، پخته‌تر و آماده‌تر می‌کند.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از بامداد امروز (چهارشنبه ۱۸ خرداد) در دو شهر اوتاوا و برازیلیا آغاز شد و تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود به مصاف چین رفت و با شکست سه بر یک این تیم به اولین برد خود دست یافت.

عطایی: برای برد بازی نکردیم/ بیشترین ضعف تیم، هماهنگی بود

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *