تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

عطایی: پیروزی برابر چین اهمیت زیادی داشت

  • کد خبر : 2157
  • 09 ژوئن 2022 - 1:29
عطایی: پیروزی برابر چین اهمیت زیادی داشت

به گزارش آساخبر، بهروز عطایی پس از بازی ایران برابر چین اظهار کرد: مسابقه بسیار خوبی بود. پیش بینی می‌کردیم بازی سختی داشته باشیم و البته همیشه پیش‌بینی تورنمنت‌ها دشوار است. خوشبختانه بازیکنان عملکرد بسیاری خوبی داشتند. در برخی لحظات اشتباهاتی داشتیم که طبیعی بود. در مجموع بعد از ست دوم بچه‌ها به بازی برگشتند. سرویس […]

به گزارش آساخبر، بهروز عطایی پس از بازی ایران برابر چین اظهار کرد: مسابقه بسیار خوبی بود. پیش بینی می‌کردیم بازی سختی داشته باشیم و البته همیشه پیش‌بینی تورنمنت‌ها دشوار است. خوشبختانه بازیکنان عملکرد بسیاری خوبی داشتند. در برخی لحظات اشتباهاتی داشتیم که طبیعی بود. در مجموع بعد از ست دوم بچه‌ها به بازی برگشتند. سرویس های خوبی زدیم و کار تهاجمی خوبی داشتیم.

وی با تاکید بر این‌که این پیروزی برای تیم ملی ایران بسیار اهمیت داشت، افزود: در مجموع بازی قابل قبولی بود. ست دوم را پر خطا بازی کردیم. چون بازیکنان ست اول را خوب بازی کرده و با فاصله بردند، ست دوم را تمام شده تلقی کردند و فکر کردند به راحتی می‌توانند مسابقه را ببرند. فکر می کنم با ذهن بسیار بازتر در زمان‌هایی که به بازی اشراف داریم، باید ادامه دهیم و از امتیاز گرفتن سیر نشویم.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که بازی اول تیم در این دوره از لیگ ملت‌ها بود به نظرم راضی کننده بود.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.