تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

لئون: بازگشت به تمرین‌ تیم ملی لهستان دردآور و پرریسک است

  • کد خبر : 1434
  • 02 ژوئن 2022 - 1:27
لئون: بازگشت به تمرین‌ تیم ملی لهستان دردآور و پرریسک است

به گزارش آساخبر، ویلفردو لئون، ستاره کوبایی‌الاصل تیم ملی والیبال لهستان، حضور در لیگ ملت‌ها و مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. لئون، مدت‌هاست از مصدومیت زانو رنج می‌برد و پس از مشورت با یک متخصص سوئدی در شهر مالمو، تصمیم گرفته است با عمل جراحی برای همیشه از […]

به گزارش آساخبر، ویلفردو لئون، ستاره کوبایی‌الاصل تیم ملی والیبال لهستان، حضور در لیگ ملت‌ها و مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. لئون، مدت‌هاست از مصدومیت زانو رنج می‌برد و پس از مشورت با یک متخصص سوئدی در شهر مالمو، تصمیم گرفته است با عمل جراحی برای همیشه از شر این آسیب‌دیدگی خلاص شود.

وی در این مورد اظهار داشت: من از ۳ ماه قبل،‌ درگیر زانودرد هستم. بعد از مشورت با متخصصانی از سوئد، لهستان و ایتالیا، برایم مسجل شد که راهی جز جراحی برای من باقی نمانده است. قرار بر این است که عمل جراحی هفته آینده انجام شود و ریکاوری آن، حدود ۳ ماه طول می‌کشد.

لئون ادامه داد:‌ من لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ را از دست خواهم داد و حضورم در مسابقات قهرمانی جهان نیز اصلا مشخص نیست. لحظات سختی را سپری می‌کنم، چون همیشه تلاش کرده‌ام از جراحی دوری کنم اما بازگشت به تمرین‌های تیم ملی برایم دردآور و پرریسک است. باقدرت بیشتر به تیم ملی برمی‌گردم و برای کسب افتخارات بیشتر تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=1434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.