تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

لیگ ملت‌های اروپا| اسپانیا در خانه مقابل پرتغال متوقف شد

  • کد خبر : 1541
  • 03 ژوئن 2022 - 1:27
لیگ ملت‌های اروپا| اسپانیا در خانه مقابل پرتغال متوقف شد

به گزارش آساخبر، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی سومین دوره از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) چندین دیدار در گروه‌های مختلف برگزار شد که در مهمترین آنها از گروه دوم لیگ A، تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال در ورزشگاه بتیتو ویامارین آندلس به تساوی یک – یک رضایت دادند. در این بازی ابتدا […]

به گزارش آساخبر، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی سومین دوره از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) چندین دیدار در گروه‌های مختلف برگزار شد که در مهمترین آنها از گروه دوم لیگ A، تیم‌های ملی اسپانیا و پرتغال در ورزشگاه بتیتو ویامارین آندلس به تساوی یک – یک رضایت دادند.

در این بازی ابتدا اسپانیایی‌ها با گلزنی آلوارو موراتا در دقیقه ۲۵ از حریف خود پیش افتادند، اما هشت دقیقه به پایان وقت‌های معمول مسابقه، ریکاردو خورتا گل تساوی را برای پرتغال به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه اما تیم ملی جمهوری چک در خانه برابر سوئیس با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. یان کوچتا در دقیقه ۱۱ گل اول را برای چکی‌ها زد. نواه توکافور در دقیقه ۴۴ گل تساوی سوئیس را زد، اما اشتباه هم‌تیمی او جبرییل سو برای گشودن دروازه خودی در دقیقه ۵۸ باعث برتری تیم میزبان شد.

به این ترتیب چک با سه امتیاز در صدر گروه دوم لیگ A قرار گرفت و پس از آن تیم‌های پرتغال و اسپانیا هر کدام با یک امتیاز در رده‌های دوم و سوم ایستادند. سوئیس هم بدون امتیاز قعرنشین است.

در دیگر بازی مهم شب گذشته لیگ ملت‌های اروپا، از گروه چهارم لیگ B تیم ملی سوئد میزبان خود اسلوونی را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. امیل فورسبرگ در دقیقه ۳۹ از روی نقطه پنالتی و دژان کولوسفسکی در دقیقه ۸۸ گل‌های سوئد را در این بازی به ثمر رساندند. در بازی دیگر این گروه نروژ با تک گل دقیقه ۲۶ ارلینگ هالند میزبان خود صربستان را از پیش رو برداشت. با این نتایج، تیم‌های ملی سوئد و نروژ هر دو با سه امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و صربستان و اسلوونی نیز بدون امتیاز رده‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

نتایج سایر بازی‌های شب دوم از دور نخست مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به شرح زیر است:

لیگ B
گروه  ۲
رژیم اشغالگر قدس ۲ – ایسلند ۲

لیگ C
گروه ۲
ایرلند شمالی صفر – یونان یک
قبرس صفر – کوزوو ۲

گروه ۴
بلغارستان یک – مقدونیه شمالی یک
گرجستان ۴ – جبل‌الطارق صفر

لیگ D
گروه ۲
استونی ۲ – سن‌مارینو صفر

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=1541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.