image_printپرینت خبر

این برنامه ریزی در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید و در جهت ایجاد بستر سازی مناسب جهت برقراری ارتباط دوسویه بین مسئولین و مردم به منظور پیگیری مشکلات و سوالات مردمی در روز چهارشنبه ۰۵/۰۳/۱۴۰۰راس ساعت ۱۱٫۳۰دراستانداری گیلان انجام شد مدیر کل بیمه سلامت ضمن تقدیر وتشکر از کارشناسان این حوزه گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پل ارتباطی میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه مردم شریف استان می‌توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری ، بصورت مستقیم درخواست‌های خود را از طریق شماره تلفن ۱۱۱ مطرح و مسائل و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایندو این یک حرکت بسیار خوب درجهت پاسخ گویی به مردم می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه پیشنهادات، انتقادات و شکایات فرصتی برای دستگاه های اجرایی و مدیران آن است که با شناسایی این موارد از طریق شهروندان برای اصلاح و برطرف نمودن آن برنامه ریزی لازم را انجام دهند تا رضایت مندی مردم افزایش یابد.