تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

معاون سیما با تهیه‌کنندگان تلویزیون دیدار کرد

  • کد خبر : 1487
  • 02 ژوئن 2022 - 17:13
معاون سیما با تهیه‌کنندگان تلویزیون دیدار کرد

به گزارش آساخبر، معاون سیما در نخستین نشست رسمى خود در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما میزبان جمعی از برنامه‌سازان شبکه‌هاى تلویزیون بود. برمهانى با اشاره به رویکرد تحول‌محوری در دوران مدیریت جدید رسانه ملی گفت: خواستار همکاری با ذائقه‌های مختلف فعال در بدنه سازمانیم. وی ضمن مرور تاریخی چگونگی ایجاد فضای دو […]

به گزارش آساخبر، معاون سیما در نخستین نشست رسمى خود در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما میزبان جمعی از برنامه‌سازان شبکه‌هاى تلویزیون بود. برمهانى با اشاره به رویکرد تحول‌محوری در دوران مدیریت جدید رسانه ملی گفت: خواستار همکاری با ذائقه‌های مختلف فعال در بدنه سازمانیم.

وی ضمن مرور تاریخی چگونگی ایجاد فضای دو قطبی در کشور، از ضرورت ایجاد جبهه سوم خبر داد و گفت:برای سخن گفتن با مردم باید جبهه سومی را بگشاییم که مونولوگ و دیالوگ دو قطبی نیست.

برمهانی با بیان اینکه مخاطب، محور است تأکید کرد: تشکیل جبهه سوم که پیچیده و متنوع است، لوازم و لحنی متناسب را می‌طلبد که لازمه آن در نظر گرفتن سلایق مختلف مردم و نیز واقع‌گرا بودن برنامه‌سازان است، نباید در خلأ صحبت کرد و تنها برای قشری خاص و برای مردم بالاشهرِ تهران برنامه ساخت.

معاون سیما گفت: برنامه‌سازان به جای تمرکز و توجه صرف به خطوط قرمز باید از خطوط سبز بهره بیشترى ببرند.دغدغه‌مان به جای «نگفتن‌ها» به چگونگی «گفتن‌ها» باید تغییر کند.

برمهانی با بیان اینکه نمى‌توان براى تمام فعالیت‌های هنری و ذوقی نسخه استانداردسازی پیچید افزود: اگر ایده اولیه و محتوا مناسب باشد می‌توان با نقشه راه مشخص و متناسب با فضای حاکم و پیرامون موضوع گام برداشت.

وى تصریح کرد: تهیه‌کنندگی در همه‌جای دنیا ترکیبی از مدیریت‌های مالی، اداری و محتوایی بوده و همین پیچیدگی‌ها این حرفه را سخت کرده است.

معاون سیما در خصوص دغدغه‌های تهیه‌کنندگان نیز گفت: به منظور رفع برخی دغدغه‌های شما، مسائل مختلف مالی، اداری و… را با برگزاری نشست‌های مشترک با بخش‌های مختلف درون و برون سازمان پیگیری می‌کنیم.

برمهانی در پایان این نشست با ابراز امیدواری برای استمرار این نشست‌ها گفت: اهمیت نقش شما برای ما روشن است. خط مشى و سیاست رسانه، به همت و هنر شما شما روى آنتن نقش مى‌بندد پس باید نگاه و فکرهایمان را بیشتر همسو کنیم.

در ابتدای این نشست جمعی از تهیه‌کنندگان برنامه‌های پرمخاطب شبکه‌های سیما و مرکز پویانمایی صبا در حدود ۱۸۰ دقیقه از دغدغه‌ها و مشکلات خود با معاون جدید سیما سخن گفتند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=1487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.