تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

معرفی برترین سایت های فروش عمده

  • کد خبر : 5814
  • 20 جولای 2022 - 17:35
معرفی برترین سایت های فروش عمده

فروش عمدهعبارت است از خرید عمده کالا از یک تولید کننده با قیمت تخفیف دار و فروش به خرده فروش با قیمت بالاتر. همچنین هنگامی که یک تجارت خرده فروشی را شروع میکنید، یکی از اولین چیزهایی که باید بدانید این است که از کجا محصولاتی را برای فروش پیدا کنید. با خرید عمده از […]

فروش عمدهعبارت است از خرید عمده کالا از یک تولید کننده با قیمت تخفیف دار و فروش به خرده فروش با قیمت بالاتر. همچنین هنگامی که یک تجارت خرده فروشی را شروع میکنید، یکی از اولین چیزهایی که باید بدانید این است که از کجا محصولاتی را برای فروش پیدا کنید. با خرید عمده از عمده فروشان، میتوانید محصولات خود را برای فروش، تهیه کنید. هنگامی که کالا را از عمده فروش خریداری می کنید، در واقع از واسطه بین فروشگاه خود و تولید کننده، خرید می کنید.

از آنجا که در خرید عمده، شما تعداد بالایی کالا خریداری می‌کنید، مراکز پخش عمده کالا به شما تخفیف نیز خواهند داد و پس از آن می توانید این کالا ها را در فروشگاه خود با قیمت بالاتری بفروشید تا به سود برسید. فروش عمده و خرید عمده میتوانند به صورت اینترنتی نیز انجام شوند. در ادامه این مقاله چند وبسایت برتر فروش عمده با بهترین قیمت عمده آنلاین را به شما معرفی خواهیم کرد:

 .۱سایت eBay

وبسایت عمده فروشی eBay که کار خود را از سال ۱۹۹۵ شروع کرد، یکی از معروف ترین تامین کنندگان خرید عمده کالای اساسی در ایالات متحده بوده است. در حالی که شما ممکن است این پلتفرم را به عنوان یک سایت حراج بشناسید، اما این عمده فروشی مکانی عالی برای خرید اقلام عمده با قیمتی مناسب است.

eBay  انواع مختلفی از محصولات از مارک ها و برند های مختلف را به تمام نقاط جهان می فروشد. دسته بندی محصولات آن شامل لوازم الکترونیکی، پوشاک و مد، تجهیزات باغبانی و کشاورزی، هنرهای کلکسیونی، تجهیزات ورزشی و غیره است. تمامی محصولات این وبسایت در محدوده قیمت مقرون به صرفه به فروش می رسد و شما می توانید به این وبسایت فروش عمده در ارائه محصولات با کیفیت بالا اعتماد کنید. همچنین eBay امکان خرید عمده کالا به میلیون ها فروشنده و خریدار، در سراسر جهان را فراهم میکند.

۲٫ سایت Costco

Costco نامی است که ممکن است نیازی به معرفی نداشته باشد. این وبسایت آمریکایی که در سال ۱۹۸۳ تأسیس شد، بر فروش عمده جهانی تسلط دارد. Costco عمدتا با خدمات خواربارفروشی خود شناخته می شود اما در واقع طیف وسیعی از محصولات را ارائه می دهد و یک گزینه عالی برای عمده فروشی مواد غذایی، پلاستیک، لوازم الکترونیکی و پوشاک به صورت عمده و خرده است. Costco تقریباً هر چیزی که که فکر می کنید را با قیمت پایین به مشتریان خود عرضه میکند. میتوان گفت اکثر اقلام این عمده فروشی آنلاین در گروه مواد غذایی و لوازم خانگی قرار می گیرند. این سایت تجاری عمدتا محصولات بسته بندی شده برای فروش عمده را به بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط ​​ارائه می کند. نکته قابل توجه در مورد Costco سرعت تحویل سریع آن است. بسته به مکان شما و آنچه سفارش داده اید، ممکن است کالاهای خود را ظرف دو روز دریافت کنید یا حتی گاهی اوقات تحویل همان روز دریافت کنید

۳٫ سایت SaleHoo

 SaleHooکه توسط Simon Slade و Mark Ling تأسیس شده است، یکی از وب سایت های فروش عمده مشهور با بیش از ۸۰۰۰ فروشنده و تأمین کننده است. این شرکت مستقر در نیوزلند، نه تنها به عنوان یک پلتفرم، بلکه به عنوان یک اجتماع بزرگ برای عمده فروشان در سراسر جهان شناخته می شود. این شرکت و وبسایت عمده فروشی، طیف گسترده ای از دسته ها و محصولات را در خود جای داده است.

SaleHoo با ویژگی جستجوی پیشرفته و بیش از ۱٫۶ میلیون محصول فهرست شده، به تجار اجازه می دهد تا روندهای بازار را شناسایی و محصولات پر فروش را بیابند و همچنین محصولات با حاشیه سود بالا یا نرخ فروش بالا را جستجو کنند.

۴٫ سایت Worldwide Brands

Worldwide Brands (WWB)  یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین پلتفرم های عمده فروشی در اینترنت است. در این وبسایت بیش از ۸۰۰۰ تامین کنندگان و ۱۶ میلیون محصول برای انتخاب بهترین گزینه وجود دارد. همه تأمین کنندگان مارک های جهانی قبل از اینکه در فهرست تامین کنندگان ثبت شوند، تحت یک فرایند تایید دقیق قرار می گیرند.

Worldwide Brands هر هفته خود را به روز می کند و محصولات و تأمین کنندگان جدید به طور مداوم به این وبسایت اضافه می شوند. برای یافتن دقیق انواع محصول مورد نیاز خود، می توانید بر اساس کلمه کلیدی محصول، تأمین کننده یا نام تجاری محصول، جستجو کنید.

 .5سایت فروش عمده Alibaba

هر لیستی که شامل بازارهای عمده فروشی برتر باشد، بدون علی بابا ناقص است. علی بابا با میلیون ها محصول در ۴۰ دسته مختلف، متنوع ترین محصولات عمده فروشی را از بین همه تامین کنندگان فروش عمده، ارائه می دهد. این پلتفرم چینی  لیستی از تامین کنندگان سراسر جهان دارد. علی بابا از طریق ارائه سطح معاملات، نظرات، رتبه بندی ها و میزان رضایت افراد از تامین کننده مورد نظر به کاربران خود، سنجش میزان قابل اطمینان بودن یک تامین کننده خاص را آسان می کند.

اکثر تامین کنندگان فروش عمده در سایت علی بابا در پلتفرم “تضمین تجارت” قرار میگیرند. این پلتفرم، تضمین می کند که محصولات شما به موقع ارسال می شوند و آن دسته از استانداردهای کیفیتی را که با تامین کننده توافق کرده اید، برآورده می کنند. در غیر این صورت، بازپرداخت مبلغ شما سریعاً انجام می شود. علی بابا همچنین یک سرویس پرداخت امن ارائه می دهد که در آن تا زمان تایید دریافت سفارش، پول شما را به صورت سپرده نگه می دارد.

 6. سایت Global Sources

Global Sources  یک شرکت مستقر در هنگ کنگ است که محصولات خود را به عنوان یک پلتفرم یکپارچه برای همه نیازهای تامین کنندگان فروش عمده به بازار عرضه می کند. در حقیقت، این وبسایت یک عمده فروشی انلاین است.

Global Sources  به عنوان یک بازار فروش عمده به شما این امکان را می دهد که محصولاتی با کیفیت و تولید شده در چین را از تامین کنندگان تایید شده دریافت کنید. تامین کنندگان تایید شده دارای یک نشان هستند که مشخص میکند آنها توسط این وبسایت عمده فروشی تأیید شده اند و کاملا قابل اعتماد هستند.

سندباد سل
سندباد سل عنوان یک وب‌سایت فروشگاهی  https://www.sandbadcell.com  و یا یک پلتفرم است که به منظور تجارت الکترونیک عمده و آنلاین طراحی شده‌ است. طراحان و توسعه دهندگان این مجموعه آنلاین، قصد دارند به تجارت الکترونیکی و اینترنتی در سراسر جهان اقدام نمایند. لازم است بدانید که این وب‌سایت می‌تواند تولید کنندگان مختلف ایرانی را به خریداران عمده محصولات و صنایع مختلف در سراسر نقاط جهان مرتبط سازد و از این طریق به رشد کسب و کار آن‌ها کمک کند. از جمله اهداف تاسیس و راه‌اندازی این پلتفرم می‌توان به رونق‌ بخشی به تولید داخل، رشد تولید کنندگان ایرانی، تسهیل تجارت بین‌المللی به‌ ویژه خرید عمده محصولات و فروش عمده آن‌ها و… اشاره کرد.

عضویت رایگان، امکان مقایسه قیمت‌های محصولات به‌ صورت عمده، خرید دست‌ اول و بدون هیچ‌ گونه واسطه از تولیدکننده به مصرف‌کننده، خرید بدون محدودیت زمانی و مکانی، صرف زمانی بسیار کم برای خرید، آموزش موضوعات مختلف در حیطه کسب‌ و کارهای آنلاین و… از جمله خدمات این وب‌سایت به شمار می‌رود. با استفاده از این پلتفرم فروشگاهی و آنلاین، تولیدکنندگان داخلی می‌توانند فرصت‌های فروش بیشتری را در سطوح بین‌المللی و ملی به دست آورند و خریداران محصولات مختلف نیز قادر خواهند بود به‌ راحتی به محصولات مورد نظر خود با قیمت‌هایی مناسب و  بدون واسطه دست پیدا کنند. 

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=5814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.