تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

نمایشی با بازی خواننده های جوان در تالار وحدت

  • کد خبر : 1485
  • 02 ژوئن 2022 - 17:12

حمید حامی و بهزاد عمرانی به‌عنوان خواننده بازیگر در نمایش «دیو و دلبر» به خواندن و ایفای نقش می‌پردازند. خسرو پسیانی دیگر بازیگری است که در نمایش «دیو و دلبر» هنر خوانندگی بازیگری خود را در معرض تماشا خواهد گذاشت. همچنین نمایش تمام موزیکال «دیو و دلبر» با معرفی خواننده بازیگرانی تازه نفس، چون آرش […]

حمید حامی و بهزاد عمرانی به‌عنوان خواننده بازیگر در نمایش «دیو و دلبر» به خواندن و ایفای نقش می‌پردازند. خسرو پسیانی دیگر بازیگری است که در نمایش «دیو و دلبر» هنر خوانندگی بازیگری خود را در معرض تماشا خواهد گذاشت.

همچنین نمایش تمام موزیکال «دیو و دلبر» با معرفی خواننده بازیگرانی تازه نفس، چون آرش نعیمیان، نیکا افکاری، کامران جهانبانی، امیررضا توانایی، مدیا هاشمی، ثمیلا تحویلداری، تینا یوسفی، رها میرمیثاقی، مایسا مظلومی، رستا میرمیثاقی و سارا پارسایی در قالب یک ترکیب بندی جدید به روی صحنه تالار وحدت خواهد رفت.

 این نمایش با هنرمندی علیرضا شریفی، محمود نیکپور، محمدامین پازوکی، محمد آقاعلی اکبری، سامان توحیدی، حمیدرضا غلامحسینی، فرشته رضازاده، سینا ساعتیان، طلا گل کارتهرانی، تارا گراگوری مالخاصیان، دیبا پورعزیزی، امیرحسین اسفندیاری، درسا پنجه، نهال سرخابی، سانیا مسعودی تلاش می‌کند تا جلوه‌ای تازه در فرم و حرکت را در مقابل دیدگان تماشاگران به روی صحنه آورد.
پوستر نمایش موزیکال «دیو و دلبر» توسط سیامک پورجبار طراحی شده است.

این نمایش؛ چهارشنبه هجدهم خردادماه؛ ساعت ۱۸ اجرای خود را در تالار وحدت آغاز می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=1485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.