تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

هجرت خورشید آئین گرامی داشت یاد و نام امام خمینی در خمین

  • کد خبر : 1648
  • 04 ژوئن 2022 - 13:14
هجرت خورشید آئین گرامی داشت یاد و نام امام خمینی در خمین

به گزارش آساخبر به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی و شعر و سرود صدا و سیما، این برنامه با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، روز دوشنبه نهم خرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می شود. در این روز که کاروان شعر و موسیقی کشور از تهران و شهرهای مختلف […]

به گزارش آساخبر به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی و شعر و سرود صدا و سیما، این برنامه با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی، روز دوشنبه نهم خرداد ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می شود. در این روز که کاروان شعر و موسیقی کشور از تهران و شهرهای مختلف راهی شده تا در این برنامه شرکت کنند یاد و نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گرامی داشته خواهد شد.

علیرضا قزوه مدیر واحد موسیقی و شعر صدا و سیما گفت. برنامه «هجرت خورشید» یادآور لحظات ناب همراهی با امام امت است. در این برنامه که روز دوشنبه نهم خرداد ماه برگزار می شود اهلی شعر و موسیقی و سرود باری دیگر نام بلند حضرت امام را یادآوری خواهد کرد و به راه و مرام امام خمینی توجه نشان خواهد داد.

قزوه از همکاری مشترک صدا و سیما و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی قدردانی کرد و گفت: حجت الاسلام علی کمساری که سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی هستند به همراه همکارانشان مقدمات این برنامه را فراهم کردند ما قدردان این همکاری هستیم و امیدواریم همچنان این همکاری ها تداوم داشته باشد.

دکتر علیرضا قزوه، اجرای یک برنامه ترکیبی از شب شعر و شب موسیقی را در خانه امام خمینی نوید داد که هنرمندان از امام خواهند گفت و خواهند خواند.

همچنین دکتر محمد امین عادلانی، معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام گفت: شعر و موسیقی از بهترین عرصه ها برای یادآوری نام امام کبیر انقلاب اسلامی است. این حرکت می تواند مقدمه مجموعه برنامه های آینده ما باشد و قطعا خیرات فراوانی در پی خواهد داشت. شعر و موسیقی ناب و ارزنده کشورمان در اراک و خمین توجه ها را به خود جلب خواهد کرد و این اتفاق خوبی است.

یک گروه سرود از اراک و پنج شاعر از خمین و اراک و نیز شاعرانی از یزد و قم و تهران و آبادان و مشهد و ده خواننده و آهنگساز  از تهران و تنی چند از شخصیت های فرهنگی و هنری کشور در این برنامه حضور خواهند داشت که اتفاقی گوارا و ماندگار است.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=1648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.