image_printپرینت خبر

مهندس اکبر فتحی در این ملاقات به همراه جمعی از مدیران سازمان به صورت چهره به چهره با مراجعین و بهره برداران ملاقات و ضمن بررسی مسائل و مشکلات آنان، دستورهای لازم را برای حل این مشکلات صادر کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در حاشیه برگزاری این ملاقات عمومی با مراجعان با اشاره به نقش موثر ارتباط مستقیم مسئولان با مردم اظهار کرد: وظیفه هر مسئولی در هر رده، پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مشکلات و خواسته‌های منطقی مردم و خدمات‌گیرندگان از آن سازمان است، بنابراین به تجربه‌ دیده‌ایم که هر چه فاصله بین مسئولان و مردم کم‌تر شده، همواره مردم در کنار مسئولان در سخت‌ترین شرایط همراهی و پشتیبانی خود را از برنامه‌های آن دستگاه و سازمان دریغ نکرده‌اند، بنابراین شنیدن خواسته‌ها و مشکلات مردم به‌ صورت مستقیم و رودررو بیش از آنکه فرصتی برای مراجعان باشد، ظرفیتی مغتنم برای مسئولان است و باید از این فرصت به نحو شایسته برای همراهی هر چه بیش‌تر مردم بهره‌برداری کرد.

لازم به ذکر است در این نشست که با حضور مهندس حسن ایمانی مدیر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان و مهندس وحید کاظم زاده رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی   انجام گرفت به مشکلات و مسائل بهره برداران و مراجعین محترم رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

گفتنی است جلسه هفتگی ملاقات مردمی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی هر هفته در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۵ بعدازظهر برگزار می‌شود و در سایر روزها نیز بنا بر ضرورت دیدار عمومی صورت می گیرد.

پیگیری مشکلات بهره برداران و جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رودرو و بدون واسطه مردم با ریاست سازمان، تکریم ارباب رجوع از اهداف برگزاری جلسات دیدار مردمی است.