تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

هزاران کودک در پویش عزیزم حسین / وقتی هلالی و پویانفر “سلام فرمانده” را می‌خوانند + فیلم

  • کد خبر : 2347
  • 11 ژوئن 2022 - 13:14
هزاران کودک در پویش عزیزم حسین / وقتی هلالی و پویانفر “سلام فرمانده” را می‌خوانند + فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگی آساخبر، همه چیز از میلاد امام حسین علیه‌سلام شروع شد. زمانی که نماهنگ «مداد رنگی» با صدای رضا هلالی و گروه سرود «احلی من العسل» منتشر شد. پس از آن بود که موسسه ماوا پویش عزیزم حسین علیه‌سلام را راه انداخت. قرار بود تا در این پویش کودکان دهه هشتادی و […]

به گزارش خبرنگار فرهنگی آساخبر، همه چیز از میلاد امام حسین علیه‌سلام شروع شد. زمانی که نماهنگ «مداد رنگی» با صدای رضا هلالی و گروه سرود «احلی من العسل» منتشر شد. پس از آن بود که موسسه ماوا پویش عزیزم حسین علیه‌سلام را راه انداخت. قرار بود تا در این پویش کودکان دهه هشتادی و دهه نودی نقاشی حرم امام حسین علیه‌سلام را بکشند و این سرود را بخوانند و فیلم بگیرند و ارسال کنند.

 

موسیقی , امام حسین (ع) ,
گزارشی ویدیویی از همایش بزرگ عزیزم حسین علیه‌سلام

 

نماهنگ مداد رنگی با سروده‌ای از سید جواد پرئی با استقبال بسیار خوبی از سوی کودکان و نوجوانان مواجه شد. کار به جایی رسید که از ۶ کشور دیگر دنیا آثاری برای این پویش ارسال شد.

 

موسیقی , امام حسین (ع) ,
ویدیوی ارسالی به پویش عزیزم حسین علیه‌سلام از تگزاس
 

 

فراخوان این پویش به پایان رسید و نوبتِ برگزاریِ اختتامیه و جشن پایانی شد.
عصر روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ کودکان دهه نودی و دهه هشتادی به ورزشگاه شهید شیرودی آمدند. سیل جمعیت به سمت ورزشگاه شیرودی روانه شد. از ساعت ۱۵ خیابان‌های اطراف ورزشگاه جای سوزن انداختن نبود. ساعت ۱۶ مراسم آغاز شد. روی سکوها و وسط زمینِ سالن ورزشگاه شیرودی پر از جمعیت شده بود. خانواده‌ها و کودکان دست در دست هم آمده بودند تا با حضور رضا هلالی و محمد حسین پویانفر سرودهای «عزیزم حسین»، «دریای آرامش» و «عشق یعنی به تو رسیدن» را همخوانی کنند.

موسیقی , امام حسین (ع) ,

نخستین بخش برنامه با حضور «عمو روحانی» و برنامه‌ی خنده و شوخی آغاز شد.

بخش دیگری از این همایش بزرگ با حضور حامد سلطانی مجری برنامه عجوبه‌ها رقم خورد. سلطانی که این روزها برنامه موفق «اعجوبه‌ها» را از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌برد، در این برنامه هم دقایقِ جذابی را برای کودکان خلق کرد.

موسیقی , امام حسین (ع) ,

رضا هلالی و محمد حسین پویانفر وقتی که می‌خواستند روی صحنه بروند، با آغوش گرم بچه‌ها مواجه شدند. بچه‌هایی که با عشق، مدحانِ اهل بیت را در آغوش می‌کشیدند.

هلالی و پویانفر سرودهای مختلف را با کودکان همخوانی کردند. نکته جالب اینکه کودکانِ حاضر در این برنامه تمام شعرها و آهنگ‌ها را از حفظ بودند. پدران و مادرانِ حاضر در سالن هم همه‌ی آهنگ‌ها را از بَر بودند.

موسیقی , امام حسین (ع) ,

در حاشیه این مراسم هم کودکان نقاشی‌های حرم امام حسین علیه‌سلام را رنگ‌آمیزی کردند.

اتفاق جالب این برنامه به پیشنهاد محمدحسین پویانفر رقم خورد. او و هلالی به همراه کودکانِ حاضر در ورزشگاه شیرودی، سرود «سلام فرمانده» را همخوانی کردند. «سلام فرمانده» از تولید موسسه ماوا نیست؛ اما هلالی و پویانفر این سرود را با بچه‌ها همخوانی کردند تا ثابت کنند اختلاف و رقابتی با تولیدکنندگان این آهنگ ندارند و همه دغدغه کار در حوزه تربیت کودک و کار برای اهل بیت و اسلام را دارند.

موسیقی , امام حسین (ع) ,

در پایان این مراسم هم قرعه‌کشی شد و براساس آن سه کودک به همراه خانواده‌شان راهی کربلا شدند.

موسیقی , امام حسین (ع) ,

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.