تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

ولایتی: مقاومت مردم در منطقه نشانه‌های استمرار حرکت بیداری و احیاگری امام خمینی است

  • کد خبر : 1616
  • 04 ژوئن 2022 - 1:24
ولایتی: مقاومت مردم در منطقه نشانه‌های استمرار حرکت بیداری و احیاگری امام خمینی است

به گزارش آساخبر، علی اکبر  ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به هم‌اندیشی میهمانان خارجی شرکت کننده در مراسم های سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: حرکت امام بزرگوار  نشأت گرفته از حرکت اولیا و انبیای الهی در طول تاریخ بوده و همانند بعثت پیامبر، پرورش انسان‌ها و رهایی آنان را […]

به گزارش آساخبر، علی اکبر  ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی به هم‌اندیشی میهمانان خارجی شرکت کننده در مراسم های سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: حرکت امام بزرگوار  نشأت گرفته از حرکت اولیا و انبیای الهی در طول تاریخ بوده و همانند بعثت پیامبر، پرورش انسان‌ها و رهایی آنان را در مسیر پرفرازونشیب خود به ارمغان آورده است.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به سالها تلاش و مجاهدت امام خمینی تاکید کرد: ایشان انقلابی را پی‌ریزی کرد که به یک انحطاط تاریخی پایان داد و نه تنها ایران را از یوغ ظالمان و ستمکاران رهایی بخشید بلکه الگویی متمایز و درخشان برای ملت های مسلمان دربند، آزادیخواه و عدالتجوی جهان شد.

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با باور به وعده‌های الهی در برابر عالم استکبار ایستادگی کرد و  پیروز شد و انقلابی را بنیان گذارد که معادله قدرت دو بلوک شرق و غرب را برهم زد و با شعار نه شرقی، نه غربی و جمهوری اسلامی، قدرت جدیدی را تحت عنوان مقاومت اسلامی و جبهه اسلام ناب محمدی در سطح جهانی شکل داد.

ولایتی تاکید کرد: امام خمینی، روح اعتماد به نفس و خود باوری را در بین ملل مستضعف جهان دمید. روزی دنیا مسئله فلسطین را خاتمه یافته تلقی می کرد و کسی باور نداشت که مردم مظلوم فلسطین از پرتاب سنگ تحت تاثیر شعاع نورانی انقلاب اسلامی، انتفاضه سنگ تا موشک را خلق کنند و این نورانیت و حقانیت مسیر و راه امام خمینی بود که خودباوری را در بین مسلمانان پدید آورد.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی افزود: راه و مکتب امام نوری است که پس از ارتحال ایشان توسط خلف صالحش حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای استمرار یافته و پرفروغ‌تر و نورانی‌تر شده است و همه عالم دیدند که ملتهای آزادی‌خواه بعد از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی بیدار شدند و از آن الهام گرفته و الگوگیری کردند.

وی ادامه داد: در مقابل، حکومت های شیطانی و دشمنان نیز تمام تلاش شوم خود را برای انحراف این جریان طیبه به کار بستند و به میدان آوردند، شکل دهی، ایجاد و تجهیز و تسلیح گروهای تکفیری و از همه جنایتکار تر داعش و صهیونیسم با خوش خدمتی ارتجاع به میدان آمدند تا بیداری اسلامی را منحرف سازند و این الگو گیری رابه انحراف کشانند، غافل از اینکه نور و مکتب الهی خاموش شدنی نیست و خواست خداوند متعال گونه‌ای دیگر است.

ولایتی با اشاره به توطئه‌های های دشمنان افزود: درک و آگاهی از شرایط حساس کنونی آشنایی با انگیزه ها و طرح ها و راهبرد های دشمنان قسم خورده اسلام عزیز یکی از وظایف مهم اندیشمندان، علما و نخبگان جهان اسلام است تا با درک عمیق و بصیرت هوشیارانه ضمن شکست اهداف صهیونیزم بین الملل و استکبار جهانی با وحدت و همدلی، مسلمانان را در مسیر اعتلاء آگاهی و پیشرفت قرار دهند که عزت وشرف تمامی آنان باعث فخر و نصرت جهان اسلام خواهد بود. از این رو حمایت از آرمان فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام، دفاع از مردم مظلوم یمن، بحرین، افغانستان و سایر بلاد مسلمین از نکات مهم و راهبردی جهان اسلام است و مقابله با طرح ها و توطئه های برنامه ریزی شده استکبار، روشنگری و بصیرت افزایی جوانان مسلمان از وظایف همه اندیشمندان و نخبگان جهان اسلام است تا با تشکیل قطب قدرت بتوانند منافع تمامی مسلمانان و مظلومان و آزادیخواهان را تامین کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=1616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.