تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

پاری‌سن‌ژرمن زیر ذره‌بین یوفا

  • کد خبر : 2822
  • 17 ژوئن 2022 - 1:27
پاری‌سن‌ژرمن زیر ذره‌بین یوفا

به گزارش آساخبر، پس از اینکه سازمان لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به دلیل عدم رعایت قانون بازی جوانمردانه مالی به یوفا شکایت کرد، حالا خبر می‌رسد که بالاترین نهاد فوتبال در اروپا بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است. سازمان لالیگا پس از تمدید پرسروصدای قرارداد کیلیان امباپه […]

به گزارش آساخبر، پس از اینکه سازمان لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگا) از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به دلیل عدم رعایت قانون بازی جوانمردانه مالی به یوفا شکایت کرد، حالا خبر می‌رسد که بالاترین نهاد فوتبال در اروپا بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است. سازمان لالیگا پس از تمدید پرسروصدای قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده بود، قصد شکایت علیه این باشگاه را دارد. گفته می‌‌شود این ستاره فرانسوی با امضای قرارداد جدید با پاری‌سن‌ژرمن که تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد، ۳۰۰ میلیون یورو پاداش تمدید قرارداد و ۱۰۰ میلیون یورو حقوق سالانه پس از کسر مالیات دریافت می‌کند.

روزنامه فرانسوی «اکیپ» خبر داد؛ پس از شکایت لالیگا، مسئولان رسیدگی به موضوع بازی جوانمردانه مالی در اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اطلاعاتی در رابطه با موضوع تمدید قرارداد کیلیان امباپه ۲۳ ساله خواسته‌اند.  هیئت کنترل مالی باشگاه یوفا پس از نظارت بر عملکرد این باشگاه فرانسوی در چند هفته گذشته و طبق یافته‌های خود این درخواست را به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ارسال کرده است. PSG در پایان فصل ۲۱-۲۰۲۲ تحت‌تأثیر شیوع ویروس کرونا ۲۲۴٫۳ میلیون یورو ضرر کرد.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن این روند بررسی توسط یوفا را روندی عادی دانسته و اعلام کرده بررسی یوفا علیه این باشگاه هنوز آغاز نشده است.

اسپانیایی‌ها پیش از این هم در سال ۲۰۱۷ به خاطر خرید کیلیان امباپه و نیمار از پاری‌سن‌ژرمن شکایت کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.