تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

چالش پاراگرندپری| علیرضا بخت طلایی شد/ صادق‌پور به نشان برنز رسید

  • کد خبر : 1914
  • 07 ژوئن 2022 - 1:29
چالش پاراگرندپری| علیرضا بخت طلایی شد/ صادق‌پور به نشان برنز رسید

به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ رقابت‌های چالش پاراگرندپری با حضور ۸۵ تکواندوکار از ۲۳ کشور امروز (دوشنبه ۱۶ خرداد) به میزبانی بلغارستان در صوفیه برگزار شد که تیم ملی ایران توسط علیرضا بخت به یک نشان طلا دست پیدا کرد و سعید صادقیانپور هم موفق به کسب مدال برنز […]

به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ رقابت‌های چالش پاراگرندپری با حضور ۸۵ تکواندوکار از ۲۳ کشور امروز (دوشنبه ۱۶ خرداد) به میزبانی بلغارستان در صوفیه برگزار شد که تیم ملی ایران توسط علیرضا بخت به یک نشان طلا دست پیدا کرد و سعید صادقیانپور هم موفق به کسب مدال برنز شد.

علیرضا بخت در وزن ۸۰- کیلوگرم، ابتدا «ستیکایا» از ترکیه را ۲۰ بر ۵ شکست داد و در ادامه با برتری ۳۳ بر ۱۹ مقابل‌‌‌‌‌‌‌ «نیکولا اسپاجیک» از صربستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. بخت در این دیدار مقابل «ولادیسلاو نیچل» از اوکراین ۴۱ بر۱۹ پیروز شد و به فینال صعود کرد.

تکواندوکار شایسته کشورمان برای کسب مدال طلا به دیدار «مائور لوئیز» از مکزیک رفت و با کسب برتری ۱۷ بر ۹ روی سکوی نخست ایستاد. وی با کسب این مدال طلا ۶۰ امتیاز در رنکینگ پارالمپیکی به نام خود ثبت کرد.

سعید صادقیانپور هم در در وزن ۶۱- کیلوگرم ابتدا «آنتونیو بوسولو» از ایتالیا دارنده رنکینگ چهارم جهان را ۱۵ بر ۱۳ از پیش رو برداشت. وی در مرحله یک چهارم با امتیاز طلایی نتیجه را به «ناتان توروکوتا» برزیلی دارنده رنکینگ اول جهان واگذار کرد و مدال برنز گرفت. صادقیانپور با این مدال برنز ۲۱٫۶ امتیاز در رنکینگ برای کسب سهیمه پارالمپیک کسب کرد.

مریم عبدالله پور در وزن ۴۷- کیلوگرم، در مرحله یک شانزدهم نهایی برابر «رومرو کلودیا» دارنده رنکینگ ۶ جهان از مکزیک ۱۳ بر ۵ صاحب پیروزی شد و در مبارزه برای رسیدن به نیمه نهایی نتیجه را ۱۶ بر ۱۸ به «خورلباتار» از مغولستان دارنده رتبه چهارم جهان واگذار کرد و از دست یابی به مدال بازماند.

سحر قنبری در وزن ۵۲- کیلوگرم در مبارزه نخست برابر «جسیکا گارسیا» دارنده رنکینگ سوم جهان از مکزیک ۱۵ بر ۲۹ باخت و از جدول مسابقات خارج شد.

گفتنی است این رویداد اولین حضور بانوان ملی پوش در رقابت‌های پاراگرندپری است.

هدایت تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در بخش مردان با مرتضی سلطانی به عنوان سرمربی و در بخش زنان با سرمربیگری عاطفه کشاورز در چالش گرندپری خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=1914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.