تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

چرا بازی کلش رویال در دسته بهترین بازی های سبک استراتژیک قرار دارد؟

  • کد خبر : 3556
  • 27 ژوئن 2022 - 18:32
چرا بازی کلش رویال در دسته بهترین بازی های سبک استراتژیک قرار دارد؟

در این مقاله به معرفی بازی کلش رویال و تاریخچه و مشخصات آن و همچنین علت محبوبیت این بازی پرطرفدار و پر دانلود می پردازیم. اگر به دنبال بازی سبک استراتژیکی هستید که بتواند شما را مدت ها با گوشی سرگرم کند و یا اگر از گیمرهای این بازی هستید و می خواهید با مشخصات […]

در این مقاله به معرفی بازی کلش رویال و تاریخچه و مشخصات آن و همچنین علت محبوبیت این بازی پرطرفدار و پر دانلود می پردازیم. اگر به دنبال بازی سبک استراتژیکی هستید که بتواند شما را مدت ها با گوشی سرگرم کند و یا اگر از گیمرهای این بازی هستید و می خواهید با مشخصات آن بیشتر آشنا شوید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

کافی است به استورهای سیستم عامل های اندروید و آی او اس سر بزنید. اگر به قسمت بازی های پرطرفدار یا پردانلود بروید حتما با اسم بازی کلش رویال مواجه خواهید شد. بازی کلش رویال (Clash Royal) یکی از محبوب ترین بازی های پلتفرم تلفن های همراه در سال های اخیر بوده است. حتی اگر در بین اطرافیانتان هم پرس و جو کنید حتما چند نفری را پیدا می کنید که این بازی را تجربه کرده اند و یا آن را بر روی گوشی خود دانلود کرده اند. اما به راستی دلیل این محبوبیت چیست؟ چرا از کلش رویال به عنوان یکی از بهترین بازی های سبک استراتژیک موبایل نام می برند؟

Clash Royale (کلش رویال) یک بازی در سبک استراتژیک و ساخته شده توسط Supercell در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم اندروید و iOS معرفی شد. Clash Royale در واقع چهارمین بازی تولید شده توسط سوپرسل است. کلش رویال از همان ابتدا محبوبیت بسیاری در میان طرفداران سبک استراتژیک پیدا کرد و توانست جایگاه خوبی در بازار فروش بدست بیاورد.

کمپانی Super Cell، قدرتمند و محبوب

احتمالا در رابطه با کمپانی سوپر سل شنیده اید. سازنده این بازی همان شرکت سوپر سل معروف است که کاربران و گیمرها در جهان و کشورمان با این کمپانی از زمان ساخت بازی محبوب کلش آف کلنز (Clash of clans) آشنا شده اند. این شرکت در سال ۲۰۱۱ در شهر هلسینکی کشور فنلاند بنیان گذاری شد و به جرات می توان گفت که یکی از دلایل بهترین بودن و محبوبیت این بازی، سازنده ی آن است.

سوپر سل همواره ثابت کرده که بهترین است و از بهترین و خبره ترین برنامه نویسان و بازی ساز ها در شرکت خود استفاده می کند. این شرکت از همان ابتدا و بعد از دو سال از زمان تاسیس توانست با در اختیار عموم قرار دادن دو بازی اول ساخته شده به درآمد باور نکردنی ۲۲ میلیون دلار در روز دست پیدا کند. این شرکت طی سالیان گذشته پنج بازی را منتشر کرده و در اختیار عموم قرار داده است. استقبال کاربران از این بازی ها کاملا نشان دهنده و نمایانگر ثبات این شرکت در کیفیت ساخت بازی های خود بوده است.

معرفی اجمالی بازی کلش رویال

بازی کلش رویال از سری بازی های استراتژیکی است که در آن باید به صورت تن به تن و یا در گروه های دو نفره به نبرد و مبارزه با حریفان خود بپردازید. رویه بازی به این شکل است که در ابتدا شما می بایست از میان کارت هایی که در اختیار دارید، ۸ کارت را انتخاب کنید. این کارت ها هر کدام مخصوص به مبارز و قهرمانی خاص هستند که دارای مشخصات و قدرت های کاراکتر خودش و به نوعی منحصر به فرد است می باشد.

با انتخاب این کارت ها و به کار گیری هر کدام در هر زمانی از بازی می توانید شخصیت و قهرمان مورد نظر خود را به میدان جنگ بفرستید. اینکه شما از چه کارتی در چه زمانی از بازی استفاده می کنید می تواند کاملا متنوع باشد و همین موضوع یکی از جذابیت های فوق العاده بازی است که می توانید روند بازی را با توجه به استراتژی خاص خود تغییر دهید.

از دیگر جذابیت هایی که این بازی را در دسته بهترین بازی های سبک استراتژیک قرار می دهد ویژگی آنلاین بودن آن است. رقیب یا رقیبان شما در این بازی می توانند هر فردی از هر کجای دنیا باشند. حتی قابلیت بازی کردن با دوستانتان را هم دارید. کافی است هر دو در یک زمان به اینترنت و بازی دسترسی داشته باشید، با وارد کردن نام کاربری دوست یا دوستان خود می توانید از بازی کردن و مبارزه با آن ها لذت ببرید.

نکته جذاب این است که حریف شما نیز از امکاناتی که شما استفاده می کنید استفاده می کند و تنها عامل تعیین کننده قدرت مبارزان و کارت ها و استراتژی به کار گرفته ی شما می باشد. برای پیروزی در نبرد ها با انجام مبارزات مختلف به استراتژی مورد نظر خود دست پیدا خواهید کرد. اما برای ارتقا سربازان و دریافت کارت ها و قهرمان های بیشتر می بایست جم ها یا الماس های بازی را جمع آوری کنید.

جم بازی کلش رویال و ویژگی ها و نحوه به دست آوردن آن

این عناصر که مهمترین عنصر در بازی کلش رویال می باشد می تواند بسیار مهم و حیاتی باشد. استفاده از جم کلش رویال می تواند در موقعیت های حساس کمک حال شما باشد و باعث شود در نبرد های مختلف دست بالا را داشته باشید و بر حریفان خود غلبه کنید. در ادامه به معرفی برخی از  ویژگی های این عنصر مهم می پردازیم.

  • به وسیله ی جم بازی کلش رویال می توانید نیرو های مبارز خود در بازی را ارتقا ببخشید
  • با استفاده از جم می توانید آیتم ها، کاراکتر ها و کارت های جدید بخرید
  • به وسیله ی جم بازی می توانید سرعت بازی و ارتقا مبارزان را بالا ببرید
  • الماس یا جم کمک می کند که هر چه سریع تر سطح خود را به سطوح بالاتر برسانید
  • برای خرید عناصر دیگر بازی مانند طلا می توانید از جم استفاده کنید
  • با استفاده از جم می توانید سرعت باز شدن صندوقچه های جایزه را تا چند برابر کنید

برای استفاده از این ویژگی های جذاب و کمک کننده در جریان بازی می توانید هم از طریق طی کردن مراحل، دریافت امتیازات کامل مراحل، کسب پیروزی های متعدد و شرکت در نبردهای تن به تن به صورت رایگان جم دریافت کنید و هم امکان خرید آن ها به صورت اینترنتی وجود دارد. راه اول که دریافت جم از طریق طی کردن مراحل مختلف است می تواند بسیار وقت گیر باشد اما برای دست پیدا کردن سریع به الماس و جم های بازی کلش رویال می توانید از روش خرید اینترنتی استفاده کنید.

در صورت تهیه از این جم ها می توانید با روش های زیر نسبت به استفاده از آن ها اقدام کنید:

  1. باز کردن سریع تر صندوق ها برای کمک رسانی سریع تر
  2. شرکت در مسابقات و تورنومنت ها برای کسب امتیازات بیشتر
  3. تبدیل این جم ها به سکه و استفاده از آن در ارتقا نیرو ها
لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=3556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.