تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

کارگردان مستند “ضد”: شتاب‌گرایی زندگی مدرن، اعتیاد روزافزون انسان‌ها را رقم زده است

  • کد خبر : 1985
  • 07 ژوئن 2022 - 17:13
کارگردان مستند “ضد”: شتاب‌گرایی زندگی مدرن، اعتیاد روزافزون انسان‌ها را رقم زده است

به گزارش خبرنگار فرهنگی آساخبر، «جامعه پُرشتاب» عنوان جدیدترین قسمت از مجموعه مستند «ضد» است که روایتی از تأثیرات مخرب شتاب‌گرایی بر جریان زندگی را ارائه می‌دهد. کریمیان کارگردان این اثر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آساخبر، درباره جدیدترین قسمت این مجموعه مستند که امشب ۹ خردادماه ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه مستند می‌رود، گفت: […]

به گزارش خبرنگار فرهنگی آساخبر، «جامعه پُرشتاب» عنوان جدیدترین قسمت از مجموعه مستند «ضد» است که روایتی از تأثیرات مخرب شتاب‌گرایی بر جریان زندگی را ارائه می‌دهد.

کریمیان کارگردان این اثر در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آساخبر، درباره جدیدترین قسمت این مجموعه مستند که امشب ۹ خردادماه ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه مستند می‌رود، گفت: شانزدهمین قسمت «ضد» قرار است تأثیرات شتاب روزافزون در سبک زندگی مدرن و دلایل اعتیاد به آن را مورد بررسی قرار دهد.

وی ادامه داد: تاثیر شتاب بر ضرباهنگ فیلم‌های امروزی شاید موضوع بی‌اهمیتی به نظر برسد، اما همین پدیده خبر از اعتیاد روزافزون انسان‌ها به شتاب می‌دهد. شتابی که شاید ناخواسته وارد زندگی بسیاری شده است، اما دیگر رهایی از آن کار چندان آسانی نیست و روز به روز بر شدت آن افزوده می‌شود.

کریمیان درباره استقبال مخاطبان از این فصل گفت: از آنجا که در فصل دوم مستند «ضد» به موضوعاتی پرداختیم که بیشتر در زندگی روزمره با آن سروکار داریم، علاوه بر مخاطبان تخصصی، مخاطبان جدید نیز پیدا کرده‌ایم.

به گفته وی، «ضد» به سراغ طرح موضوعاتی رفته که کسی به سراغ آن نرفته و شاید بتوان گفت به موضوعی که سال‌هاست روی زمین مانده و کسی در سال‌های گذشته به سراغ آن نرفته، پرداخته است.

کارگردان «ضد» در پایان با بیان اینکه فصل سوم این مجموعه مستند به تولید می‌رسد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مخاطب و سوژه‌یابی از چالش‌های ما برای فصل جدید است. درباره بحث محدودیت باید بگویم که تلاش می‌کنیم از این فرصت برای خلاقیت استفاده و کار باکیفیت‌تری تولید کنیم. از سوی دیگر وقتی یک مجموعه مستند در تعداد قسمت‌های زیاد ساخته می‌شود و مخاطب گسترده پیدا می‌کند، ما وظیفه داریم کیفیت را بالا ببریم.

«ضد» که محصول مرکز مستند و تلویزیونی سوره و شبکه مستند سیماست، دوشنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن در دو نوبت یعنی روزهای سه‌شنبه ساعت ۱۰ و پنجشنبه ساعت ۱۹ خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=1985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.