تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

آمار فروش فیلم‌های سینمایی در یک هفته اخیر

  • کد خبر : 4079
  • 02 جولای 2022 - 17:12

۱۲ فیلم در گونه‌های مختلف از جمله اجتماعی، دفاع مقدس، جنگ و طنز روی پرده سینما‌های ایران نمایش داده می‌شوند که بخشی از آن‌ها در فهرست عید نوروز و تعدادی هم در فهرست عید فطر قرار داشتند. در یک هفته‌ای که گذشت، بیشترین فروش به فیلم انفرادی ساخته مسعود اطیابی که بازیگرانی همچون رضا عطاران […]

۱۲ فیلم در گونه‌های مختلف از جمله اجتماعی، دفاع مقدس، جنگ و طنز روی پرده سینما‌های ایران نمایش داده می‌شوند که بخشی از آن‌ها در فهرست عید نوروز و تعدادی هم در فهرست عید فطر قرار داشتند.

در یک هفته‌ای که گذشت، بیشترین فروش به فیلم انفرادی ساخته مسعود اطیابی که بازیگرانی همچون رضا عطاران و احمد مهرانفر در آن ایفای نقش می‌کنند تعلق داشت. با فروش ۵ میلیارد و ۳۵۵ میلیون در یک هفته، کل فروش این اثر به ۱۳ میلیارد و ۹۴۴ میلیون رسید.

آمار فروش سگ بند به کارگردانی مهران احمدی و با بازی امیر جعفری، بهرام افشاری و نازنین بیاتی، ۱ میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان بود که آمار فروش این فیلم را به ۳۱ میلیارد و ۲۹۶ میلیون تومان رساند.

فروش یک هفته‌ای روز صفر ۴۰۷ میلیون، شادروان ۲۳۴ میلیون، لامینور جدیدترین ساخته داریوش مهرجویی ۳۱۳ میلیون، مجبوریم ساخته رضا درمیشیان ۱۵۷ میلیون، مغز استخوان ۴۵۶ میلیون، مرد بازنده ۱۸۶ میلیون، موقعیت مهدی ۵۵۵ میلیون و گل به خودی هم ۹۴ میلیون تومان بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=4079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.