تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

اهدای نشان درجه یک هنری به هنرمند خودآموخته شهرضایی

  • کد خبر : 4190
  • 04 جولای 2022 - 1:15
اهدای نشان درجه یک هنری به هنرمند خودآموخته شهرضایی

به گزارش آساخبر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، با حضور در محل زندگی حسینعلی شعبانپور پدر شهید محمودرضا شعبانپور واقع در ۱۰ کیلومتری شهرستان شهرضا با این هنرمند پیشکسوت خودآموز دیدار و گفت‌وگو کرد. وزیر فرهنگ در این دیدار از اهدای نشان درجه یک هنری […]

به گزارش آساخبر به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، با حضور در محل زندگی حسینعلی شعبانپور پدر شهید محمودرضا شعبانپور واقع در ۱۰ کیلومتری شهرستان شهرضا با این هنرمند پیشکسوت خودآموز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر فرهنگ در این دیدار از اهدای نشان درجه یک هنری به این هنرمند در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: شرایطی فراهم خواهد شد که حسینعلی شعبانپور از خدمات مرتبط با صندوق اعتباری هنر هم بهره مند شود.

گفتنی است، حسینعلی شعبانپور پدر شهید محمودرضا شعبانپور هنرمند خودآموخته ۸۶ ساله ای که به تازگی انتشار فیلمی از آوازخوانی‌اش در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است  در ۱۰ کیلومتری شهرضا به تنهایی زندگی می‌کند و به گفته خودش دستگاه‌های موسیقی ایرانی را به خوبی می‌شناسد و از نوجوانی آواز را به صورت خودآموخته تمرین کرده است.

 

وزارت فرهنگ و ارشاد ,

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=4190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.