تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

بازگشتِ فرزاد جمشیدی به تلویزیون از حرم امام رئوف(ع)

  • کد خبر : 2465
  • 12 ژوئن 2022 - 17:13
بازگشتِ فرزاد جمشیدی به تلویزیون از حرم امام رئوف(ع)

به گزارش خبرنگار فرهنگی آساخبر، قرار بود فرزاد جمشیدی با ماه رمضان به تلویزیون برگردد که این اتفاق در دهه کرامت افتاد. لحظاتی پیش، برنامه «باران»  شبکه دو ویژه ایام میلاد امام رضا(ع) روی آنتن رفت که این مجری قدیمی معارفی تلویزیون آن را اجرا می‌کند.  او در ایام محرم، برنامه «روز حسین» را به مناسبت […]

به گزارش خبرنگار فرهنگی آساخبر، قرار بود فرزاد جمشیدی با ماه رمضان به تلویزیون برگردد که این اتفاق در دهه کرامت افتاد. لحظاتی پیش، برنامه «باران»  شبکه دو ویژه ایام میلاد امام رضا(ع) روی آنتن رفت که این مجری قدیمی معارفی تلویزیون آن را اجرا می‌کند. 

او در ایام محرم، برنامه «روز حسین» را به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) در شبکه جام‌جم اجرا کرد و چندین برنامه هم از طریق فضای‌مجازی با اجرای او منتشر شد. حالا او به عنوان مجری به شبکه دو آمده و ویژه برنامه دهه کرامت (باران) را تا روز شنبه به صورت زنده خواهد داشت. 

صدا و سیما , شبکه دو , امام رضا (ع) ,

نمایی از برنامه باران با اجرای فرزاد جمشیدی

این برنامه تلویزیونی را ابوالفضل حاجتمند تهیه‌ کرده و قرار است به سوژه‌های دیده نشده و مردمی ویژه حرم امام رضا(ع) بپردازد. یکی از بخش‌های مهمِ‌این برنامه گفت‌وگو با خادمان امام رضا(ع) خواهد بود. هر شب تا روز شنبه روز میلاد امام رضا(ع) از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه روی آنتن خواهد بود. 

بازگشت چهره‌های محبوب به تلویزیون مدت‌ها است در دستور کار قرار گرفته و چندی پیش بهرام شاه‌محمدلو یا همان آقای حکایتی کودکان و نوجوانان در برنامه تلویزیونی «بسته پیشنهادی» حرف از بازگشت به تلویزیون زد و  احتمالاً با سیاستِ این روزهای رسانه ملّی، نام‌های دیگری از مجریان، بازیگران و حتی برنامه‌سازان و سریال‌سازان قدیمی به گوش برسد.

همان‌طور که پیمان جبلی چندی پیش اعلام کرد «در دوره جدید، اجازه نمی‌دهیم هیچ ظرفیتی هدر برود و از همه ظرفیت‌ها تا حد امکان صیانت و استفاده می‌کنیم. تمامی سرمایه‌های انسانی ما برای‌مان مهم و عزیزند و جای‌شان برای همیشه در رسانه ملی باز خواهد بود، اما این‌که در دوره تحولی جدید، در ارتباط با چهره‌ها امیدوارم بتوانیم صیانت خوبی از چهره‌ها داشته باشیم.»

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.