تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

بازگشت فاوره به نیس/ گالتیه یک قدم به پاری‌سن‌ژرمن نزدیک‌تر شد

  • کد خبر : 3623
  • 28 ژوئن 2022 - 1:27
بازگشت فاوره به نیس/ گالتیه یک قدم به پاری‌سن‌ژرمن نزدیک‌تر شد

به گزارش آساخبر، با اعلام رسمی باشگاه نیس فرانسه، کریستوف گالتیه از این تیم جدا و لوسین فاوره به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب و منصوب شد. این مرد سوئیسی که سابقه کار در باشگاه‌هایی همچون هرتابرلین، بورسیا مونشن گلادباخ و بورسیا دورتموند را دارد؛ بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ سرمربی همین تیم […]

به گزارش آساخبر، با اعلام رسمی باشگاه نیس فرانسه، کریستوف گالتیه از این تیم جدا و لوسین فاوره به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب و منصوب شد. این مرد سوئیسی که سابقه کار در باشگاه‌هایی همچون هرتابرلین، بورسیا مونشن گلادباخ و بورسیا دورتموند را دارد؛ بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ سرمربی همین تیم نیس هم بوده و حالا برای دومین بار هدایت عقاب‌ها (لقب نیس) را برعهده می‌گیرد.

فاوره در سال ۲۰۱۹ موفق شد همراه با تیم دورتموند فاتح سوپرجام فوتبال آلمان شود.

با انتخاب فاوره به عنوان جانشین کریستوف گالتیه در نیس، حالا این مرد فرانسوی بیش از پیش به هدایت تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن نزدیک شده است. سران قطری PSG بعد از مذاکرات ناموفقی که برای به خدمت گرفتن زین‌الدین زیدان داشتند، تصمیم گرفتند گالتیه را برای هدایت میلیونرهای پاریس انتخاب کنند تا جانشین مائوریسیو پوچتینو در این تیم شود.

به نظر می‌رسد پس از حل اختلافات بین پاری‌سن‌ژرمن و پوچتینو بر سر مبلغ غرامت جدایی این سرمربی آرژانتینی، گالتیه خیلی زود به عنوان سرمربی جدید قهرمان لوشامپیونه معرفی شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=3623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.