تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

بلن: تیم ایران را تحت فشار گذاشتیم و بسیار تهاجمی بازی کردیم/ هفته نخست برای ما فوق‌العاده بود

  • کد خبر : 2499
  • 13 ژوئن 2022 - 1:27
بلن: تیم ایران را تحت فشار گذاشتیم و بسیار تهاجمی بازی کردیم/ هفته نخست برای ما فوق‌العاده بود

به گزارش آساخبر، فیلیپ بلین سرمربی فرانسوی تیم ملی والیبال ژاپن پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر تیم ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ اظهار داشت: مسابقه بسیار خوبی برای ژاپن بود، به این خاطر که والیبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. در سرویس عملکردی عالی داشتیم. به همین خاطر تیم ایران را تحت […]

به گزارش آساخبر، فیلیپ بلین سرمربی فرانسوی تیم ملی والیبال ژاپن پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش برابر تیم ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ اظهار داشت: مسابقه بسیار خوبی برای ژاپن بود، به این خاطر که والیبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. در سرویس عملکردی عالی داشتیم. به همین خاطر تیم ایران را تحت فشار گذاشتیم و بسیار تهاجمی بازی کردیم.

سرمربی تیم ملی ژاپن با ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش در مسابقه برابر ایران یاد و تصریح کرد: این مسابقه پایان کار تیم ژاپن در هفته نخست لیگ ملت‌ها بود و آن را با پیروزی مهمی پشت سر گذاشتیم.

بلن با بیان اینکه هفته نخست مسابقات لیگ ملت‌ها برای تیم ژاپن فوق‌العاده طی شد، گفت: سه برد از چهار بازی خود کسب کرده‌ایم. همچنین شکستی که در کارنامه خود برابر آمریکا داشتیم با نتیجه ۳ بر ۲ بود که با همه بازیکنان اصلی خود به میدان نرفتیم. به همین خاطر فکر می‌کنم هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی تصریح کرد: در مجموع سختی‌های زیادی را به علت از دست دادن کنتارو تاکاشی که یکی از بهترین مدافعان میانی ما بود، تحمل کردیم. همچنین در بخش پاس و حمله مشکلاتی داشتیم، اما با همه این اوصاف، سه برد و یک شکست برای تیم ژاپن در هفته نخست لیگ ملت‌ها رضایت‌بخش است.

سرمربی ژاپن با اشاره به آنالیز خوبی که از تیم ایران داشته‌اند، خاطر نشان کرد: همه تیم‌هایی که با آنها دیدار داریم را باید به خوبی آنالیز کنیم، اما به علت اینکه تیم ایران حریف مهم آسیایی ژاپن است و در رقابت‌های آسیایی مسابقات مهمی برابر این تیم برگزار کرده‌ایم و در آینده برگزار خواهیم کرد، همچنین در رقابت‌های المپیک بازی بسیار مهمی را مقابل آنها پشت سر گذاشتیم، این تیم به همراه چین همیشه بخشی از کتاب ویدئویی ما برای آنالیز هستند.

وی ادامه داد: البته این به این معنا نیست که بیشتر یا کمتر از سایر تیم‌ها مانند آمریکا یا هلند روی آنالیز ایران وقت گذاشته باشیم. به هر حال مقابل هر تیمی که می‌خواهیم بازی کنیم، باید شناخت داشته باشیم تا قادر به انتخاب تاکتیک درست باشیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.