تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

تشریح برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته در اردوی ترکیه/ تدریس رضایی در سمیناری ۲ روزه

  • کد خبر : 4038
  • 02 جولای 2022 - 1:27
تشریح برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته در اردوی ترکیه/ تدریس رضایی در سمیناری ۲ روزه

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آساخبر، درباره سفر این تیم به ترکیه و برگزاری اردو در این کشور اظهار داشت: دیروز وارد ترکیه شدیم و به تونجلی به‌عنوان کوچک‌ترین استان در بین ۸۱ استان این کشور رفتیم. بعد از ورود به تونجلی در یک خوابگاه دانشجویی مستقر شدیم […]

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آساخبر، درباره سفر این تیم به ترکیه و برگزاری اردو در این کشور اظهار داشت: دیروز وارد ترکیه شدیم و به تونجلی به‌عنوان کوچک‌ترین استان در بین ۸۱ استان این کشور رفتیم. بعد از ورود به تونجلی در یک خوابگاه دانشجویی مستقر شدیم و امروز (جمعه) نخستین جلسه تمرینی‌مان را برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: هزینه‌های اردوی یک هفته‌ای ما در ترکیه برعهده کشور میزبان است. به نظرم می‌توانیم اردوی خوبی داشته باشیم. قرار است تمرینات مشترکی را با تیم ترکیه برگزار کنیم. این تیم خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا در شهریور ماه آماده می‌کند و ما نیز دنبال کسب آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان هستیم که ۱۳ تا ۲۰ آبان در سارایوو برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خاطر نشان کرد: در تورنمنتی که قرار است برگزار شود، دو تیم از ترکیه، یک تیم از عراق، یک تیم از مصر همراه تیم ایران حضور دارند که برنامه مسابقات فردا مشخص خواهد شد و فکر می‌کنم این رقابت‌های تدارکاتی طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه برگزار شود و ما نیز جمعه به ایران برمی‌گردیم.

رضایی گفت: قرار است یک سمینار دو روزه مربیگری نیز برگزار شود و من مسئولیت تدریس در این سمینار را عهده‌دار خواهم بود. در واقع در ساعات غیرتمرینی‌مان در اینجا سمینار یادشده برگزار می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: برگزاری این اردو بر مبنای برنامه‌ای است که به فدراسیون جانبازان و معلولین و همچنین کمیته ملی پارالمپیک داده بودیم تا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده شویم. ما در این اردو چهار تغییر نسبت به پارالمپیک توکیو داریم که البته حضور این بازیکنان به معنای قطعی بودن حضورشان در تیم ملی برای مسابقات پیش رو نیست. در واقع این یک آزمون است که بهترین‌ها انتخاب شوند و یک تیم منسجم و خوب را برای مسابقات آینده تشکیل بدهیم.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=4038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.