تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

توضیحات صدیقی درباره استعفای ۲ عضو هیئت رئیسه فدراسیون ووشو

  • کد خبر : 2487
  • 13 ژوئن 2022 - 1:27
توضیحات صدیقی درباره استعفای ۲ عضو هیئت رئیسه فدراسیون ووشو

به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر صدیقی در مورد نشست هیئت رئیسه فدراسیون ووشو، اظهار داشت: خبر‌ انعکاس داده شده در مورد هیئت رئیسه فدراسیون ووشو، آنطوری که مطرح شده است، نیست. همواره در جلسات مختلف تبادل‌نظر صورت می‌گیرد و این یک امر طبیعی است. وی درباره بحث استعفای […]

به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، امیر صدیقی در مورد نشست هیئت رئیسه فدراسیون ووشو، اظهار داشت: خبر‌ انعکاس داده شده در مورد هیئت رئیسه فدراسیون ووشو، آنطوری که مطرح شده است، نیست. همواره در جلسات مختلف تبادل‌نظر صورت می‌گیرد و این یک امر طبیعی است.

وی درباره بحث استعفای دو عضو هیئت رئیسه فدراسیون ووشو، یادآور شد: این موضوع هم به شکلی که عنوان شده است، نیست. حسین اوجاقی همیشه همراه و یاور فدراسیون ووشو بوده است و ما در این فدراسیون، از ظرفیت ایشان کما فی السابق بهره خواهیم برد. استعفای حسین اوجاقی که با توجه به مشغله زیاد ایشان مطرح شده بود، مورد پذیرش قرار نگرفته است.

رئیس فدراسیون ووشو همچنین ادامه داد: در مورد کاوه احمدی هم باید بگویم ایشان استعفای کتبی ارائه نکرده و این موضوع صرفاً شفاهی اعلام شده است. قطعاً در صورت دریافت استعفا کتبی، این موضوع برای اقدام مقتضی و‌ تصمیم‌گیری بررسی خواهد شد. البته این در حالی است که با توجه به تغییرات اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی، پس از برگزاری مجمع در تابستان سال جاری امکان حضور در هیئت رئیسه فدراسیون برای احمدی وجود نخواهد داشت و ترکیب هیئت رئیسه به طور کلی تغییرات جدی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=2487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.