تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

تیم تکواندو امید راهی کره‌جنوبی شد

  • کد خبر : 3373
  • 26 ژوئن 2022 - 1:26
تیم تکواندو امید راهی کره‌جنوبی شد

 به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم ملی امید کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های آزاد کره جنوبی به میزبانی شهر چانچئون در ۲ روز هشتم و نهم تیر ماه عصر امروز شنبه چهارم تیر ماه راهی کره جنوبی شد. تیم ملی امید ساعت ۱۲:۱۰ به دبی می‌رسد و از این […]

 به گزارش آساخبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم ملی امید کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های آزاد کره جنوبی به میزبانی شهر چانچئون در ۲ روز هشتم و نهم تیر ماه عصر امروز شنبه چهارم تیر ماه راهی کره جنوبی شد.

تیم ملی امید ساعت ۱۲:۱۰ به دبی می‌رسد و از این شهر به مقصد سئول پرواز خواهد کرد و روز پنجم تیر ماه ساعت ۳:۳۰ در پایتخت این کشور خواهد بود.

با اعلام میزبان، روز اول رقابت‌ها هشتم تیر ماه، مسابقات اوزان ۵۴kg, -58kg, -80kg, +87kg- در بخش مردان و رقابت های  ۴۶kg, -53kg, -62kg, -67kg- در بخش زنان پیگیری می شوند. روز دوم رقابت‌ها نیز در اوزان ۶۳kg, -68kg, -74kg, -87kg- در بخش مردان و اوزان ۴۹kg, -57kg, -73kg, +73kg- پیگیری خواهد شد.

حضور تیم ملی تکواندو امید متشکل از علی نجفی، متین رضایی، امیرحسین محمدخانلو، علی احمدی، حسین لطفی، محمدصادق دهقانی، محمد مهدی عمادی، مهران برخورداری و علی اشکوریان در این تورنمت قطعی شده است.

 هدایت تیم ملی تکواندو امید برعهده علی محمد بسحاق است. مهرداد ساعدی راد و هادی مستعان به عنوان مربی وی را یاری می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=3373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.