تیم ملی والیبال ایران وارد برازیلیا شد


به گزارش آساخبر، تیم ملی والیبال ایران که برای شرکت در هفته نخست لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ راهی برزیل شده بود، پس از ۷ ساعت معطلی در فرودگاه سائوپائولو به برازیلیا، محل برگزاری دیدارهای خود رفت.

فرودگاه سائوپائولو فاقد امکاناتی از قبیل هتل و اتاق استراحت بود.

والیبال , تیم ملی والیبال ایران ,

ملی‌پوشان والیبال ایران ساعت ۲۲:۵۰ روز جمعه ۱۳ خرداد با پرواز ترکیش بلگراد را به مقصد استانبول ترک کردند و ساعت ۲۳:۱۰ به وقت آنکارا وارد فرودگاه استانبول شدند.

سپس با پرواز ترکیش، استانبول را به مقصد سائوپائولو ترک کردند تا پس از پروازی ۱۴ ساعته با فاصله زمانی چهار ساعته با پرواز سائوپائولو به برازیلیا خود را به محل برگزاری این رقابت‌ها برسانند که به دلیل تأخیر پرواز استانبول به سائوپائولو کاروان والیبال ایران به پرواز سوم خود یعنی سائوپائولو به برازیلیا نرسید.

در نهایت شاگردان بهروز عطایی ساعت ۶:۲۰ روز یکشنبه به وقت محلی با پروازی دو ساعته به شهر برازیلیا رسیدند.

تیم ملی والیبال ایران پس از استراحتی کوتاه ساعت ۲۰ امشب (۱۵ خرداد) نخستین تمرین خود در محل برگزاری هفته نخست لیگ ملت‌ها را برگزار خواهد کرد.

ملی‌پوشان والیبال کشورمان در هفته نخست لیگ ملت‌ها (۱۸ تا ۲۲ خرداد) به ترتیب به مصاف چین، هلند، استرالیا و ژاپن می‌روند. نخستین بازی این تیم روز چهارشنبه ۱۸ خرداد ساعت ۱:۳۰ بامداد مقابل تیم ملی والیبال چین خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *