تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

ثوری: نامه اعتراضی به مجلس را امضا کرده‌ایم

  • کد خبر : 3326
  • 25 ژوئن 2022 - 18:27
ثوری: نامه اعتراضی به مجلس را امضا کرده‌ایم

به گزارش آساخبر، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس ماسیس هامبارسومیان، پیشکسوت بوکس ایران، اظهار داشت: یکی از کارهای خوب کمیته ملی المپیک همین بحث تجلیل از پیشکسوتان ورزش کشورمان است. با توجه به اینکه جامعه بوکس دارای سرمایه بسیار زیادی است، می‌طلبد این بزرگان به عنوان چراغ راهنما و […]

به گزارش آساخبر، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس ماسیس هامبارسومیان، پیشکسوت بوکس ایران، اظهار داشت: یکی از کارهای خوب کمیته ملی المپیک همین بحث تجلیل از پیشکسوتان ورزش کشورمان است. با توجه به اینکه جامعه بوکس دارای سرمایه بسیار زیادی است، می‌طلبد این بزرگان به عنوان چراغ راهنما و افراد موثرمان تقدیر شوند.

وی افزود: امروز یکی از افتخارآفرینان بوکس کشور تقدیر شد. ماسیس هامبارسومیان و دیگر پیشکسوت‌ها نباید فراموش شوند تا به نسل‌های آینده معرفی شوند تا آیندگان بدانند از کجا حرکت کردیم و به کجا رسیده‌ایم.

ثوری در خصوص برنامه فدراسیون برای تقدیر و رونمایی از تندیس پیشکسوتان دیگر گفت: اشخاصی را برای رونمایی مجدد تندیس مد نظر داریم که درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم.

وی درباره اردوهای تیم ملی گفت: از هشتم تیرماه اردوی تیم ملی شروع می‌شود و کارمان را می‌کنیم. در نونهالان، جوانان و بزرگسالان هم اعزام‌هایی را داریم که به حمایت نیاز خواهد داشت.

ثوری در واکنش به اقدام IOC برای تغییرات سهمیه المپیک نیز گفت: امیدوارم که مشکل بوکس در المپیک حل شود.

او درباره نامه اعتراضی فدراسیون‌ها به مجلس برای بحث بودجه‌ها نیز تاکید کرد: نامه اعتراضی به مجلس را ما هم امضا کرده‌ایم؛ باید کمک کنند.

حسین ثوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود نیز به نمایندگی جامعه بوکس از سیدحمید سجادی درخواستی داشت که سالن شماره ۹ به خانواده فدراسیون بوکس اختصاص پیدا کند. وی درخواست کرد تا این سالن به کمپ تیم‌های ملی بوکس تبدیل شود؛ چرا که کمپ نیمه‌کاره فدراسیون با توجه به زور زیاد فدراسیون کشتی، به این رشته تعلیق پیدا کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=3326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.