تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
خانه دسته‌بندی نشده

حکم اعضای فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام یک ماه تمدید شد/ اعضای جدید بعد از بررسی برنامه هفتم انتخاب می‌شوند

  • کد خبر : 8110
  • 14 آگوست 2022 - 17:25
حکم اعضای فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام یک ماه تمدید شد/ اعضای جدید بعد از بررسی برنامه هفتم انتخاب می‌شوند

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آساخبر، از تمدید یک ماهه دوره فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: با موافقت مقام معظم رهبری و با هدف پایان بررسی برنامه هفتم در مجمع تشخیص، دوره اعضای مجمع یک ماه تمدیدشده است. وی گفت: بنابر، این، اعضای […]

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آساخبر، از تمدید یک ماهه دوره فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: با موافقت مقام معظم رهبری و با هدف پایان بررسی برنامه هفتم در مجمع تشخیص، دوره اعضای مجمع یک ماه تمدیدشده است.

وی گفت: بنابر، این، اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، یک ماه دیگر و بعد از پایان بررسی برنامه هفتم انتخاب و معرفی خواهند شد.

به گزارش تسنیم، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شش برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اجرا شده است که مدت‌زمان اجرای هر برنامه، ۵ سال می‌باشد؛ برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال ۱۴۰۰ شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.

بر همین  اساس و با توجه به پایان فرصت بررسی برنامه هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسات این مجمع به صورت روزانه برگزار شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : https://asakhabar.ir/?p=8110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.