رودیگر: بعد از صحبت با آنچلوتی تصمیمم گرفتم به رئال مادرید بیایم/ بارسلونا هم مرا می‌خواست


به گزارش آساخبر، آنتونیو رودیگر که امروز (دوشنبه) در مراسمی خاص در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو قرارداد چهار ساله‌اش را با باشگاه رئال مادرید امضا کرد و خود را تا سال ۲۰۲۶ به کهکشانی‌ها متعهد کرد، در اولین اظهارنظرش به عنوان بازیکن رئال گفت: خوشحالم که اینجا هستم. می‌خواهم از خانواده‌ام تشکر کنم که اینجا هستند. آنها همیشه از من حمایت کرده‌اند.

این مدافع آلمانی که پیراهن شماره «۲۲» رئال مادرید را به تن خواهد کرد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: می‌خواهم از فلورنتینو پرس و باشگاه رئال مادرید بابت فرصتی که به من برای بازی در رئال مادرید را دادند، تشکر کنم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا جام‌های زیادی با رئال مادرید به دست بیاورم. زنده باد مادرید!

وی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: اولین تماس‌های رئال مادرید با مدیر برنامه‌هایم در ماه سپتامبر بود، اما من در ماه آوریل با کارلو آنچلوتی صحبت کردم و همانجا بود که تصمیمم را گرفتم. اگر قرار باشد الگویی برای دفاع کردن داشته باشم، آن په‌په بود. من پیراهن شماره «۲» را دوست دارم، اما این شماره به کارواخال متعلق است، اما خیلی به این موضوع فکر نکردم و شماره «۲۲» را هم دوست دارم.

رودیگر ۲۹ ساله تصریح کرد: بارسلونا هم نسبت به جذب من علاقه‌مند بود، اما به برادرم (کسی که به همراه مدیر برنامه‌هایش مسؤل مذاکره با رئال مادرید بود) گفتم که یا رئال مادرید یا هیچ! ۱۴ قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا واقعاً تأثیرگذار است. این به شما می‌آموزد که رئال مادرید چه باشگاهی است و همیشه به دنبال قهرمانی است.

تیم فوتبال رئال مادرید ,

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید هم در این مراسم گفت: تمامی مادریدی‌ها به تو افتخار می‌کنند. آنتونیو رودیگر به خانه‌ات به رئال مادرید خوش آمدی. تو بازیکن باتجربه‌ای از بازی در لیگ‌های بزرگ هستی. حالا عضوی از بزرگترین باشگاه جهان هستی و شروع به تاریخ‌سازی خواهی کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *